Facebook Open Source оголосив про запуск нової одиниці обчислення часу, яка дістала назву flick, тобто клацання, короткий рух.
Один "флік" дорівнює 1/705 600 000 секунди. Використовуватимуть її у мові програмування C++ для синхронізації відео кадрів.
Розробники зазначають, що наразі використовують десяткові частки секунди, через що не для всіх частот відео та аудіо синхронізовані однаково.
Трохи більший за наносекунду "флік" може за допомогою цілого числа допомогти відтворити тривалість одного кадру для 24hz, 25hz, 30hz, 48hz, 50hz, 60hz, 90hz, 100hz, 120hz.
Так, 1/24 секунди дорівнюватиме 29 400 000 flicks, а 1/96000 – 7350 flicks.
We've launched Flicks, a unit of time, slightly larger than a nanosecond that exactly subdivides media frame rates and sampling frequencies. https://t.co/w9SDBznXRE
- Facebook Open Source (@fbOpenSource) 22 січня 2018 р.
Минулого тижня Марк Цукерберг повідомив, що користувачі Facebook відтепер зможуть перевірити достовірність джерела інформації. Люди самі даватимуть оцінки медіа, які на їхні думку гідні довіри. Таким чином, за словами засновника соцмережі, нововведення не змінить кількість новин, які будуть відображатися у стрічці користувачів, але змінить їхній баланс на користь достовірних.
Раніше повідомлялося про те, що Facebook планує створити соціальну віртуальну реальність. Суть проекту, запущеного Facebook, полягає в інтеграції віртуальної реальності в інтернет-простір, у тому числі в соціальні мережі.