Facebook став найбільш популярним способом авторизації на сайтах

Поділитися
Facebook став найбільш популярним способом авторизації на сайтах Більшість користувачів авторизуються за допомогою Facebook © all-news.net
При авторизації на сайтах 51% користувачів використовували свій профіль у Facebook. На другому місці за популярністю Google+ (26%).

Користувачі інтернету для реєстрації на сайтах найчастіше використовують дані свого облікового запису Facebook. Про це йдеться у звіті, складеному компанією Gigya.

Згідно з зібраною експертами компанії інформацією, у третьому кварталі 2013 року логін і пароль від сторінки у соціальній мережі Facebook використовували для входу на ті чи інші сайти 51% користувачів. На другому місці за популярністю Google+ - за допомогою її облікових записів на інтернет-сторінках реєструвалися 26% користувачів. 18% "заходили під своїм логіном" за допомогою даних Yahoo!. Частка тих, хто використовував для авторизації Twitter, склала 4%.

Серед користувачів мобільних пристроїв частка логінів, здійснених за допомогою Facebook, ще вища і становить 66%. При цьому, на відміну від власників стаціонарних комп'ютерів, значна частина користувачів смартфонів і планшетів воліє реєструватися через Twitter (9%).

Найбільш активно дані Facebook використовуються у Мережі користувачами з Південної Америки, Азії та Африки (75, 74 і 70% всіх реєстрацій відповідно). Найнижчий показник використання Facebook зафіксовано у США (47%).

У звіт Gigya щодо Європи також потрапила популярна російська соціальна мережа "ВКонтакте", на частку якої в період з липня по вересень 2013 року припало близько 13% всіх "соціальних логінів".

Компанія Gigya спеціалізується розвитку так званої корпоративної соціальної інфраструктури в інтернеті. Вона забезпечує сайти своїх партнерів спеціальними віджетами, що дозволяють використовувати для авторизації на ресурсі дані соцмереж. На сьогоднішній день клієнтами компанії є понад 700 компаній, серед яких такі компанії, як Wal-Mart, Pepsi, Verizon, Adidas телерадіокомпанія ABC та інші. Статистичне дослідження було складено на основі даних, наданих брендами, що співпрацюють з Gigya, і охоплює близько півтора мільярда унікальних користувачів. !zn

Читайте також:

Facebook опинився в центрі міжнародного скандалу через відео зі сценами насильства

Марк Цукерберг заробляє 6 млн доларів на день

Британські вчені створили карту світових інтернет-імперій

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі