Наголошується, що для деяких користувачів ця функція буде доступна вже з сьогоднішнього дня, а повністю вона почне працювати з 2 травня. Крім того, Facebook додасть більше інформації в функцію "Чому я бачу цю рекламу?", яка була запущена у 2014 році.
Кнопку "Чому я бачу цей пост?" можна буде знайти в випадаючому меню у правому верхньому куті кожного повідомлення в стрічці новин. Зокрема, може бути вказано: "Ви коментували пости з фотографіями частіше, ніж інші види медіа-контенту".
Нагадаємо, в Канаді почалося розслідування у зв'язку з можливим зловживанням персональними даними користувачів Facebookкомпанією Cambridge Analytica. Згідно із заявою Facebook, професор психології Кембриджського університету Олександр Коган створив на платформі соцмережі додаток "This is your digital life", яке просило у вас дозвіл на доступ до особистої інформації. Пізніше зібрані таким чином дані 270 тисяч користувачів були передані третім особам.
Засновник Facebook Марк Цукерберг визнав, що компанія Cambridge Analytica, яка працювала над кампанією президента США Дональда Трампа, виявила вразливість у захисті соцмережі і некоректно скористалася особистими даними користувачів.