Тест, якому піддали Facebook, не міг бути ще простішим, але він і його провалив, повідомляє AP NEWS.
Facebook і його материнська компанія Meta в черговий раз зазнали невдачі в тесті на те, наскільки добре вони можуть виявляти агресивні рекламні оголошення, що розпалюють ненависть, подані на платформу некомерційними групами Global Witness і Foxglove.
Пости були присвячені Ефіопії, де внутрішні документи, отримані розслідувачкою Френсіс Хауген, показали, що неефективна модерація Facebook "буквально роздмухує етнічне насильство", як вона заявила у своїх показаннях у Конгресі у 2021 році. У березні Global Witness провела аналогічний тест із використанням епітетів ненависті у М'янмі, які Facebook також не зміг виявити.
Група створила 12 текстових оголошень, в яких використовувалася дегуманізуюча мова ненависті, що закликає до вбивства людей, що належать до кожної з трьох основних етнічних груп Ефіопії – амхара, оромо та тиграян. Системи Facebook схвалили рекламу для публікації, як і у випадку з рекламою у М'янмі. Звичайно, насправді оголошення не було опубліковано на Facebook.
Проте цього разу група поінформувала Meta про непомічені нею порушення. Компанія заявила, що реклама не повинна була бути схвалена, і вказала на роботу з вилову ненависного контенту на своїх платформах, але факт залишається фактом - тест був провалений.