Соцмережа Facebook анонсувала нововведення у своїй стрічці новин. За задумом компанії, оновлення повинні підстьобнути активність користувачів і відбити частину аудиторії у Twitter - головного конкурента ресурсу.
Нововведення - це "Просування новин" (Story bumping). Тепер Facebook буде піднімати у стрічці користувачів новини, які він пропустив при попередньому читанні. Зрозуміло, якщо ці новини цікаві з точки зору соцмережі, і зібрали багато "лайків" та коментарів. Ця система нагадує вкладку "В курсі", яка існує у Twitter.
"Просування новин" вже запрацювало для деяких користувачів у веб-версії Facebook, найближчим часом нововведення дістанеться і до мобільних платформ. Зазначимо, що Story bumping не поширюється на рекламні пости і проплачені повідомлення.
Facebook відзначає, що під час тестування нової фунції користувачі стали частіше "лайкати" новини, коментувати і "розшарювати" їх. Найближчим часом Facebook запровадить ще одне нововведення - функцію Last Actor, яка буде піднімати в стрічці новини від останніх 50 людей, з якими користувач підтримував контакт у Facebook. Трохи пізніше у соцмережі може з'явитися фунція "Хронології за діючою особою" (Chronological by Actor), яка зможе впорядкувати новини з певної теми. Таким чином, послідовність постів про яку-небудь подію буде відображатися не у порядку зменшення популярності повідомлень, а в хронологічному порядку.
Багато експертів вважають, що, реформуючи стрічку новин, Facebook намагається стати більш схожим на Twitter, щоб переманити аудиторію назад в мережу мікроблогів. Twitter вважається куди більш оперативним ресурсом отримання інформації, і дітище Цукерберга хоче змагатися з соцмережею за звання найкращого інформатора. !zn
Читайте також:
Facebook запустив нову систему пошуку
В Instagram з'явилася інтеграція з соцмережею "ВКонтакте"