Соціальна мережа Facebook опублікувала кілька змін, які планує внести до правил використання даних користувачів. У нових правилах роз'яснюється, яким чином Facebook може використовувати інформацію про своїх користувачів в рекламних цілях або для поліпшення роботи тих чи інших функцій самої соцмережі.
Зокрема, як уточнює Reuters, Facebook планує об'єднати в єдину базу розпізнавання облич фотографії профілів. Це повинно спростити роботу функції Tag Suggest, яка дозволяє швидко відзначати знайомих на фотографіях.
Як повідомили у Facebook, зміни не почнуть діяти без попереднього обговорення з користувачами. В коментарях вже висловлюються побоювання, що єдина база розпізнавання облич дозволить Facebook передавати всі фотографії користувача рекламодавцям і спецслужбам. При цьому від користувальницьких голосувань щодо нововведень соцмережа відмовилася у грудні 2012 року.
В керівництві соцмережі запевнили, що користувачі, які з якихось причин проти додавання фотографій до бази, зможуть відмовитися від використання Tag Suggest. У цьому випадку їхні фото не буде включено в базу.
Зміни до правил використання даних користувачів були підготовлені у зв'язку з судовим розглядом, в результаті якого Facebook довелося заплатити 20 мільйонів доларів компенсації користувачам за використання їхніх персональних даних в рекламних постах. !zn
Читайте також:
Новий вірус поширюється через Facebook зі швидкістю 40 тисяч атак на годину
Спамери заробляють на Facebook 200 мільйонів доларів на рік
Facebook розкрила статистику про запити владою даних користувачів