Онлайн-аукціон eBay створить окрему площадку з брендовими товарами. Про це з посиланням на аналітика компанії Macquarie Бена Шахтаря повідомляє The Wall Street Journal.
За словами Шахтаря, про підготовлюваний запуск інтернет-магазину для брендів йому розповів один із співпрацюють з eBay рітейлерів. Сайт, як повідомляється, отримає назву The Plaza. Передбачається, що майданчик допоможе брендам безпосередньо взаємодіяти з покупцями eBay, не побоюючись "ослаблення марки з-за її сусідства зі старими та уживаними товарами".
Чутки про можливий запуск магазину в самому eBay безпосередньо не підтвердили. Тим не менше, представники компанії відзначили, що "завжди досліджують нові інноваційні шляхи, здатні допомогти продавцям сайту краще взаємодіяти з покупцями по всьому світу".
Інтернет-аукціон eBay був заснований програмістом П'єром Омидьяром в 1995 році. Продавати і купувати товари на eBay може будь-який зареєстрований користувач. Поширювати свою продукцію на сайті дозволено і брендам. Виставлені на продаж товари можна знайти серед звичайних користувальницьких лотів.
Раніше eBay був запущений окремий розділ brands.ebay.com, призначений для прямого продажу товарів великими марками і компаніям. Розділ активний досі, проте велика частина розташованих у ньому категорій порожні. !zn
Читайте також:
Українці стали активніше купувати в інтернет-магазинах
Поки дорослі дивляться телевізор, 90% школярів вже отримують інформацію в інтернеті
Facebook має намір позмагатися з гігантами онлайн-платежів: соцмережу створює свій сервіс