Більше 84% користувачів iPhone повідомили, що якщо їм доведеться обирати новий телефон, то вони повторно придбають iPhone. Серед користувачів телефонів на базі ОС Android від Google вірність платформі хочуть зберегти 60%.
Показник Blackberry від канадської Research In Motion нижчий: лише 48% користувачів вважають, що знову куплять такий телефон.
Продажі смартфонів почали різко зростати після того, як у 2007 році Apple представила публіці свій перший iPhone. Навіть незважаючи на уповільнення темпів останнім часом, у минулому кварталі, згідно з даними дослідницької компанії IDC, зростання склало 49 відсотків у річному численні.
На думку аналітика GfK Райана Гарнера, активна боротьба за позицію на ринку, що відбувається сьогодні, може визначити майбутнє різних брендів, оскільки в середньому близько 63% споживачів віддають перевагу тим же телефонам, якими зараз користуються.
Гарнер вважає, що різке зростання кількості пристроїв на ОС Android, а також запуск Microsoft нової ОС Windows, універсальної для комп'ютерів, планшетів і смартфонів, означає, що на ринку ще є місце для інших компаній.
«Зараз Apple знаходиться значно попереду всіх інших, але новинки наступного року можуть кинути цьому виклик», - повідомив він.
«Завдання переманити користувачів конкурентів зараз не настільки важливе. Найсерйознішу перевагу отримають ті компанії, чиї користувачі будуть задоволені своїми пристроями і залишаться відданими їм», - йдеться в повідомленні GfK.
У дослідженні взяли участь 4,5 тис. осіб з Британії, Італії, Франції, Німеччини, Іспанії, США, Бразилії, Китаю і Японії.