Космічне агентство NASA повідомляє, що запуск шаттла Discovery, запланований на початок лютого, не відбудеться, а злетіти човен зможе лише у кінці лютого, орієнтовно 24 числа. При цьому, у космічному відомстві говорять, що проектні менеджери поки точно не визначилися з датою запуску і як і раніше вивчають різні варіанти.Космічне агентство NASA повідомляє, що запуск шаттла Discovery, запланований на початок лютого, не відбудеться, а злетіти човен зможе лише у кінці лютого, орієнтовно 24 числа. При цьому, у космічному відомстві говорять, що проектні менеджери поки точно не визначилися з датою запуску і як і раніше вивчають різні варіанти.У NASA сподіваються, що точна дата запуску буде встановлена до кінця поточного тижня, коли з'явиться більш точна інформація щодо проведення робіт над зовнішнім паливним баком Discovery, де раніше були виявлені численні тріщини. Представники агентства кажуть, що до кінця цього тижня фахівці сподіваються зрозуміти, чому на паливному баку з'явилися нові тріщини, після того, як були виявлені перші кілька розломів, через які був можливий витік палива на старті човна.
Нагадаємо, що спочатку на шатлі були знайдені два досить великих розломи, а після цього за допомогою рентгенівського сканування інженери знайшли ще чотири розломи, які також могли стати причиною витоку рідкого водню.
Інженери космічного центру ім Кеннеді у Флориді знайшли третю тріщину під час вивчення двох інших 25-сантиметрових тріщин на металевому корпусі бака для палива. Остання зі знайдених великих тріщин перебувала під шаром ізоляційної піни і дістатися до неї можна було лише оминувши піну. Нова тріщина на баку була знайдена на корпусі неподалік від того місця, де до баку кріпиться один із двох твердопаливних прискорювачів.
Прес-секретар Аллард Бойтель говорить, що поки фахівці NASA не можуть сказати, наскільки небезпечним є нинішній стан зовнішнього бака, проте щодо останньої тріщини фахівці вважають, що вона могла з'явитися або в процесі доставки бака на космодром, або, що більш імовірно, у результаті бічного тиску, створеного масою паливних прискорювачів, прикріплених до бака з правого та лівого боків.
Нова тріщина має довжину 7,6 см і утворилася вона біля кріплення лівого прискорювача.
Бойтель каже, що додаткову складність при ремонті бака викликає той факт, що частково поверхня бака рельєфна і смужки, які повинні надавати більшу аеродинаміку на старті, зараз є серйозним ускладнючим фактором. За його словами, з тріщинами на корпусі бака космічному відомству доводилося мати справу і раніше, причому завжди фахівці успішно вирішували всі проблеми, але у всіх попередніх випадках бак перебував у спеціалізованому цеху і він не був у складі шатла.