Деякі користувачі Starlink можуть втратити доступ до обладнання після 17 листопада

Поділитися
Компанія попереджає про критичне оновлення, без якого частина пристроїв стане неробочою.

Starlink повідомила частину своїх клієнтів про необхідність оновити програмне забезпечення обладнання до 17 листопада 2025 року, інакше їхні термінали можуть втратити працездатність. Попередження отримали користувачі із застарілими версіями системи, йдеться на сторінці технічної підтримки компанії.

Клієнтів поділили на дві групи. Перша – ті, хто має під’єднати термінал Starlink до електромережі, щоб він автоматично отримав критичне оновлення. Якщо цього не зробити до зазначеної дати, обладнання буде назавжди неробочим. Друга група – користувачі, яким потрібно оновити програмне забезпечення вручну через застосунок Starlink. Після 18 листопада їхні комплекти втратять доступ до інтернету, доки не буде виконано оновлення.

Ці кроки стосуються клієнтів, які отримали електронний лист “Увага! Під’єднайте термінал Starlink до електромережі, щоб отримати критичне оновлення”:

  • розмістіть термінал Starlink надворі та під’єднайте його до електромережі;
  • вільний огляд неба не потрібен для отримання цього оновлення;
  • оновлення завантажиться та встановиться автоматично, зазвичай це триває 15-30 хвилин. Його перебіг можна відстежувати в застосунку Starlink. Якщо ваш термінал Starlink уже ввімкнено та під’єднано, оновлення має застосуватися автоматично.

Інструкції щодо оновлення програмного забезпечення вручну для користувачів, які отримали повідомлення “Увага! Оновіть програмне забезпечення”:

  • увімкніть Starlink, з приміщення виносити не потрібно;
  • під’єднайтеся до наявної мережі Wi-Fi та відкрийте застосунок Starlink;
  • застосунок автоматично запропонує оновити термінал за допомогою параметра “Оновлення вручну”;
  • натисніть “Оновити зараз”. Не закривайте застосунок і не від’єднуйтесь від Wi-Fi протягом цього часу. Процес триватиме менше ніж 60 секунд.

Інструкція з оновлення програмного забезпечення.
Інструкція з оновлення програмного забезпечення.

В компанії пояснюють, що оновлення впроваджується в рамках “зусиль щодо підвищення безпеки, продуктивності та надійності мережі”. Зазначається, що активний тарифний план для оновлення не потрібен – достатньо під'єднати термінал до електрики. Компанія не стягуватиме додаткових платежів за сам процес оновлення.

Повідомлення про оновлення мало надійти всім користувачам на електронну пошту  або в застосунок. Щоб перевірити, чи потрібно встановити оновлення, потрібно знайти ідентифікатор пристрою (UTID) у власному акаунті Starlink у розділі “Ваші тарифні плани”.

Starlink уточнює, що версії програмного забезпечення до 2024.05.0 не можуть отримати оновлення через застосунок і мають бути під’єднані до електромережі для його встановлення. Пристрої з версіями між 2024.05.0 і 2024.12.26 можуть оновитися вручну. Новіші версії поки не потребують дій з боку користувачів.

В серпні в Україні успішно протестували технологію Starlink Direct to Cell. Вона забезпечує прямий супутниковий зв’язок зі звичайним смартфоном, роблячи Україну першою країною Європи, яка впроваджує цю розробку.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі