Для досягнення своєї мети, BSkyB використовує так звану схему AdSmart, яка дозволить зберігати в пам'яті супутникового ресівера Sky + HD рекламні ролики. Реклама щоразу транслюватиметься в прямому ефірі, що дозволить уникнути стандартного контенту рекламних блоків. Тривалість рекламних пауз залишиться колишньою.
Компанія планує збирати дані про вподобання телеглядачів, інформацію про їхнє місце проживання й інші відомості. Передбачено, що подібна схема дозволить зробити рекламу більш таргетованою, а рекламодавцям уникнути непотрібних витрат. Як зазначає видання, зараз близько половини рекламних бюджетів витрачають неефективно.
Аналогічний сервіс збирається запустити американська супутникова мовна компанія DirecTV. Раніше було повідомлено, що сервіс оброблятиме дані з телеприставок для прийому супутникових передач, що дозволить більш ніж у 10 мільйонах будинках показувати «адресну» рекламу. Сервіс почне функціонувати в серпні або вересні 2011 року.
За матеріалами The Daily Telegraph, Лента.ru