Британські вчені просканують мозок покупців під час походу до магазину

Поділитися
Британські вчені просканують мозок покупців під час походу до магазину У магазині мозок відключається досить швидко. Залишаються емоції © Володимира ЧОПЕНКО
Вчені вже довели, що за 40 хвилин у магазині мозок людини перестає діяти раціонально. Тепер цю тезу перевірять на томографі.

Британські вчені за допомогою комп'ютерної томографії просканують мозок покупців під час віртуальної прогулянки магазином, щоб зрозуміти, як він реагує на спеціальні пропозиції та інші маркетингові ходи, повідомляє The Telegraph.

Раніше було доведено, що приблизно після 23 хвилин у супермаркеті покупець припиняє класти у кошик з продуктами те, що планував - його діями у цей момент починає керувати частина мозку, що відповідає за емоції, через що людина частіше приймає спонтанні рішення. А після 40 хвилин у магазині - за підрахунками вчених, це стандартний час, який люди витрачають на покупки - вона остаточно перестає діяти раціонально. Також вчені з'ясували, що кожен п'ятий покупець купує товар зі спеціальною пропозицією, навіть якщо він коштує набагато дорожче за звичайний.

"З попередніх робіт вчених ми знаємо, що мозок людини діє нелогічно, коли стикається з надлишком інформації - як часто буває у звичайному супермаркеті. Тепер ми знайшли надійний науковий спосіб перевірити ці результати і точно зрозуміти, що відбувається у мозку людини, поки вона здійснює щотижневі покупки у магазині", - вважає Філіп Адкок з компанії Shopping Behaviour Xplained, співавтор майбутнього дослідження, слова якого наводять у виданні.

В експерименті Адкок і його колеги з Бангорского університету здійснять віртуальну прогулянку магазином, в якій вони зможуть витратити 80 фунтів стерлінгів. Вони повинні будуть обрати з переліку товарів ті, які захотіли б придбати під час реального походу до супермаркету, при цьому серед них будуть як пропозиції за звичайними цінами, так і з різними знижками. Активність мозку учасників вчені просканують за допомогою комп'ютерної томографії.

Дослідники таким чином сподіваються зрозуміти, як увага покупця "переключається" з одних товарів на інші під час шопінгу, і чи здатний він ігнорувати товари зі спеціальними пропозиціями. !zn

Читайте також:

Британські вчені припустили, що через п'ять років канцелярських працівників витіснять роботи

Британські вчені працюють над алкоголем без ефекту похмілля

Британські вчені довели, що володіння нерухомістю призводить до безробіття

Британські економісти обґрунтували необхідність суттєво скоротити робочі години

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі