Компанія Apple володіє найдорожчим брендом у світі, який коштує близько 117 мільярдів доларів. До такого висновку прийшли аналітики британської газети The Telegraph на основі даних трьох незалежних рейтингових агентств.
Оцінка проводилася на основі даних агентств Millward Brown, Interbrand і Brand Finance, кожне з яких оцінює бренд Apple в 147,9 мільярда доларів, 98,3 мільярда доларів і 104,7 мільярда доларів відповідно.
Ринкова капіталізація Apple на сьогоднішній день перевищує 611 мільярдів доларів - таким чином, аналітики вважають, що на бренд припадає більше однієї п'ятої вартості всієї компанії. У кінці серпня акції Apple побили історичний рекорд вартості, проте з початку вересня почали знижуватися на тлі скандалу з крадіжкою оголених фото знаменитостей з сервісу iCloud.
Найближчим переслідувачем Apple за середньої вартості бренду є Google - бренд інтернет-компанії оцінили в 107 мільярдів доларів. Google і Apple - єдині у світі, вартість брендів яких перевищує 100 мільярдів доларів.
Замикає трійку лідерів IBM із середньою оцінкою бренду в 76 мільярдів доларів. Трохи нижче коштує Microsoft, бренд якої був оцінений у 70,8 мільярда доларів.
Технологічні компанії домінують у десятці найбільших брендів світу - серед них також опинилися Samsung (8 місце, 48,1 мільярда доларів) і Amazon (9 місце, 44,3 мільярда доларів).
В топ-10 найдорожчих брендів світу також потрапили Coca-Cola (64,5 мільярда доларів), General Electric (52,1 мільярда доларів), mcdonald's (51,2 мільярда доларів) і Toyota (33,3 мільярда доларів).
За оцінками аналітичної компанії Millward Brown, на частку вартості брендів припадає до 30 відсотків ціни найбільших американських публічних компаній, що входять в рейтинг S&P500.
Як повідомлялося, постачальники Apple вже працюють над оновленими версіями iPad і iPad mini, які можуть вийти на ринок в цьому році, а також нарощує розміри екрану iPhone.!zn