Фахівці електронно-лінгвістичної компанії Nuance Communications (Массачусетс) змогли створити систему OnStar Virtual Advisor. Вчених вже давно цікавила проблема оцифровки розмовної мови і встановлення спілкування між авто і людиною. Нарешті це стало реальним.
Новинка поки доступна англійською, французькою, іспанською та китайською мовами.
Водіям тепер досить сказати: «Мені потрібно зателефонувати» або «Хочу подзвонити», «Яка сьогодні погода?» або «Що там з трафіком?», аби машина підключилася до Інтернету і осмислено відповіла на запит.
Єдиним нюансом є те, що перед спілкуванням варто поставити машину до відома, що наступний запит адресований саме їй, а інакше автоматика почне просто втручатися в розмову пасажирів.
За матеріалами Кермо