Місячна аудиторія сервісу обміну миттєвими повідомленнями ICQ зменшилась на третину в період з червня 2011 по червень 2012 рік. Такі дані наводяться в опублікованому 5 вересня звіті компанії Mail.Ru Group, яка володіє ICQ.
У червні 2011 року світова місячна аудиторія месенджера становила 30,8 мільйона осіб, а рік по тому цей показник знизився до 20,5 мільйона користувачів. У червні 2010 року в ICQ налічувалося 42 мільйони користувачів, а на рік раніше - 47,3 мільйона.
Число російських користувачів месенджера за останній рік також зменшилося на третину, з 15,6 до 10,8 мільйона осіб. При цьому в 2009 і 2010 році їхня кількість була відносно стабільною і становила 15,9 і 15,1 мільйона осіб відповідно.
Директор IM-напрямку Mail.Ru Group Ігор Єрмаков заявив, що зменшення аудиторії сервісу "багато в чому" пов'язане з "активною боротьбою зі спамом і спам-ботами". При цьому в деяких напрямках спостерігається активний приріст. В першу чергу мова йде про мобільні програми, зазначив Єрмаков.
Фонд Digital Sky Technologies, перейменований пізніше у Mail.Ru Group, купив ICQ у квітні 2010 року за 187,5 мільйона доларів. Крім того, російській компанії належить месенджер "Агент". Згідно зі звітом, за останній рік його місячна аудиторія зросла на 900 тисяч користувачів і склала 21,9 мільйона осіб. !zn
Читайте також:
Mail.Ru думає купити домен .ua
Шахраї в мобільному. Списання грошей без очевидної для абонента причини
Facebook навчився підбирати адреси «Вконтакте»
ICQ втратив третину своїх користувачів