Ці дані свідчать про те, що компанія має намір вийти на ринок відео-контенту. Передбачається, що незабаром Apple випустить 10 шоу за участю зірок першої величини.
Крім того, в червні компанія заявила, що деякі посади в її штаті займуть Зак ван Амбург і Джеймі Ерліхт, які довгий час займали керівні пости в Sony Pictures Television. Чим саме займуться професіонали, які брали участь у виробництві таких серіалів, як "У всі тяжкі", в Apple не розголошували.
Як зазначає видання, Netflix в цьому році витратить на створення контенту сім мільярдів доларів у порівнянні з шістьма мільярдами в 2016. Компанія Amazon заклала 4,5 мільярда доларів на створення відео. Канал же HBO витрачає близько двох мільярдів доларів в рік на створення контенту.
Раніше повідомлялося про те, що кількість користувачів платної версії музичного стримінгового сервісу Apple Music досягла значення в 6,5 мільйонів. Після оформлення підписки, відкривається безмежний доступ до багатомільйонної бібліотеки треків, які можна зберігати для оффлайн-прослуховування. Крім того, користувачам пропонується вказати свої музичні вподобання, на основі яких вони отримуватимуть персональні рекомендації про плейлисти або альбоми, які можуть їх зацікавити.