Дослідницька компанія World Brand Lab опублікувала щорічний рейтинг найвпливовіших брендів у світі. Лідирують у ньому Apple, Microsoft і Google, йдеться в прес-релізі компанії.
Зазначається, що у списку лідирують американські бренди, за ними йдуть Франція, Японія, Китай та Велика Британія. Загалом до списку 2022 року увійшли бренди, які представляють 33 країни.
Компанії із США займають у рейтингу 198 рядків з 500, на долю Китаю припадає 45 рядків, а Великоъ Британії – 35.
10 найвпливовіших брендів у світі
- Apple (США);
- Microsoft (США);
- Google (США);
- Amazon (США);
- Walmart (США);
- Toyota (Японія);
- McDonald`s (США);
- Mercedes-Benz (Німеччина);
- Coca-Cola (США);
- Tesla (США).
Список найвпливовіших брендів формується на підставі глобального впливу бренду, який оцінюється на підставі його здатності заходити на ринки та розвивати їх, а також отримувати прибуток. Компанія ґрунтується на трьох показниках: частка на ринку, лояльність до бренду та глобальне лідерство.
Нагадаємо, у січні цього року бренд Apple повернув собі статус найдорожчого у світі. Він піднявся на перший рядок у рейтингу вперше з 2016 року.