Apple-окуляри змішаної реальності: Bloomberg назвав ключовий недолік Vision Pro

Поділитися
Відмінною рисою є те, що Vision Pro відображає очі користувача на зовнішньому екрані щоразу, коли поруч знаходиться інша людина. 

Нова гарнітура Vision Pro від Apple Inc. за 3499 доларів виглядає так само гладко, як і в рекламних роликах, але зовнішня акумуляторна батарея пристрою підриває її лаконічний дизайн, пише Bloomberg.

Apple вперше показала довгоочікуваний продукт у реальному світі після його презентації на Всесвітній конференції розробників у понеділок, виставивши пристрій, схожий на лижні окуляри, у своїй штаб-квартирі в Купертіно, Каліфорнія. Довгий шнур, що веде до акумуляторної батареї, є одним із найпомітніших елементів. Компонент нагадує жорсткий диск і робить гарнітуру прив’язаною таким чином, що цього не роблять у конкуруючих моделей.

Сама гарнітура має легкий перламутровий відтінок на зовнішньому екрані та виглядає менш щільною або кремезною, ніж моделі від Meta Platforms Inc. , яка зараз домінує на ринку віртуальної реальності. Vision Pro — це пристрій змішаної реальності — або те, що Apple називає технологією «просторових обчислень», тобто він поєднує в собі доповнену та віртуальну реальність.

Ключовою відмінною рисою є те, що Vision Pro відображає очі користувача на зовнішньому екрані щоразу, коли поруч знаходиться інша людина. Навпаки, гарнітури Meta's Quest мають порожню передню частину, завдяки чому користувач виглядає менш зацікавленим у зовнішньому світі.

Головний виконавчий директор Apple Тім Кук представив продукт раніше в понеділок у відеопрезентації, яка транслювалася натовпу в кампусі компанії. Пізніше він приєднався до мас у театрі Стіва Джобса, одягнений у яскраво-блакитну сорочку-поло та зробив селфі з розробниками та фанатами Apple.

Гарнітури Vision Pro розташувалися петлею в центрі підземного атріуму театру. Пристрої були виставлені на різній висоті, а їхні відростки акумуляторів лежали пласко на поверхні столу.

Сотні заповнили кінотеатр — у тому числі розробники, аналітики, VIP-персони та медіа — намагаючись ближче розглянути гарнітури. Охоронці та інші співробітники закликали присутніх триматися подалі від пристроїв і час від часу витирали плями або конденсат з білих стенд.

Це був найбільший запуск продукту технічного гіганта з часів Apple Watch у 2014 році, і компанія прагнула створити такий шум, який нагадував епоху Стіва Джобса. Спеціально розміщені співробітники Apple підбадьорювали та вигукували, коли учасники заходили в ключові частини кампусу Apple Park. Під час презентації Кук навіть використав відому крилату фразу Джобса «ще одна річ», викликавши захоплення у натовпу.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі