ДП "Антонов" запровадило у виробничий процес сучасну систему управління життєвим циклом (PLM) нових зразків авіаційної техніки на базі програмного забезпечення Siemens PLM, основу якої становить використання технології "без креслень" на базі 3D-моделей.
Про це повідомили у прес-службі "Антонова".
"Використання сучасних цифрових технологій у процесі створення і супроводу складних технічних об'єктів, яким є літак, - вимога часу, обов'язкова умова успішної інтеграції підприємства у світову літакобудівна індустрію. Нашими фахівцями розроблена відповідна нормативна та методична база електронних проектів. Сформовано бази даних електронних моделей стандартних, уніфікованих, покупних комплектуючих виробів (всього близько 300 тис.), а також використовуваних матеріалів. У цьому напрямку ми успішно працюємо із Siemens вже три роки і готові продовжувати цю співпрацю", - зазначив в.о. президента підприємства Михайло Гвоздьов.
На заводі "Антонов" вперше в повному обсязі ця технологія була використана при розробці й будівлі дослідного екземпляра Ан-178. Вона дозволить знизити витрати на реалізацію програми, значно скоротити терміни і підвищити якість виготовлення окремих компонентів і літака в цілому.
За даними прес-служби, зниженню собівартості виробу і скороченню термінів його розробки сприяє повна інтеграція інженерних процесів на послідовних етапах життєвого циклу.
Крім того, система дозволить підвищити керованість виробничих процесів, точність прогнозу очікуваних результатів робіт і забезпечити вимоги замовників і партнерів, в числі яких понад 200 компаній із 15 країн світу.
"В рамках впровадження технологій "без креслень" на ДП "Антонов" створено більше 1 тис. автоматизованих робочих місць. Завдяки злагодженій роботі комплексної команди ДП "Антонов" і Siemens забезпечено впровадження основних технічних рішень, проведено навчання понад 1,5 тис. фахівців головного підприємства. В даний час проходять підготовку в навчальному центрі підприємства фахівці філії "Серійний завод "Антонов"", - йдеться в повідомленні.
Окрім Ан 178, сьогодні технології "без креслень" впроваджуються у програмах нових транспортних літаків Ан-132 і Ан-188, а також безпілотних літальних апаратів.
Раніше повідомлялося, що у рамках виставки Ле Бурже Україна представила вже готовий транспортний літак Ан-178.
У травні 2015 року ДП "Антонов" перейшов з управління Мінекономіки у підпорядкування "Укроборонпрому" (Міноборони), втративши статус державного авіабудівного концерну.
Проектування Ан-70 було розпочату ще в часи СРСР - в 1978 році. Презентація літака українсько-російского виробництва відбулося вже в 1994 році.