На даний момент соціальна мережа доступна лише для користувачів iOS - учасників преміальної програми Amazon. Вона дозволяє користувачам ділитися фото і відео на зразок Instagram. Користувачі можуть зазначати в своїх постах товари, доступні в Інтернет-магазині Amazon, для того, щоб інші користувачі могли їх одразу знайти і купити. Крім того, соціальна мережа дозволяє також коментувати пости або реагувати на них "смайлами" - еквіваленту "лайків" у Facebook.
"Коли клієнти здійснюють перший візит в Spark, вони вибирають принаймні п'ять інтересів, яким вони хотіли б наслідувати, і ми створюємо канал відповідного змісту, на підставі постів інших людей. Клієнти магазину їх відстежують, натиснувши на посилання з описом продукту", - сказав прес-секретар Amazon.
Раніше повідомлялося про те, що Amazon запустив музичний сервіс Amazon Music Unlimited, який підтримує управління як дотиком, так і голосом.