Amazon запустив власну соціальну мережу для покупок

Поділитися
Amazon запустив власну соціальну мережу для покупок Amazon запустив власну соціальну мережу © topics.nytimes.com
На даний момент соціальна мережа Spark доступна для користувачів iOS.

Компанія Amazon запустила соціальну мережу Spark, яка дозволяє користувачам здійснювати покупки в знаменитому Інтернет-магазині, повідомляє Reuters.

На даний момент соціальна мережа доступна лише для користувачів iOS - учасників преміальної програми Amazon. Вона дозволяє користувачам ділитися фото і відео на зразок Instagram. Користувачі можуть зазначати в своїх постах товари, доступні в Інтернет-магазині Amazon, для того, щоб інші користувачі могли їх одразу знайти і купити. Крім того, соціальна мережа дозволяє також коментувати пости або реагувати на них "смайлами" - еквіваленту "лайків" у Facebook.

"Коли клієнти здійснюють перший візит в Spark, вони вибирають принаймні п'ять інтересів, яким вони хотіли б наслідувати, і ми створюємо канал відповідного змісту, на підставі постів інших людей. Клієнти магазину їх відстежують, натиснувши на посилання з описом продукту", - сказав прес-секретар Amazon.

Раніше повідомлялося про те, що Amazon запустив музичний сервіс Amazon Music Unlimited, який підтримує управління як дотиком, так і голосом.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі