Amazon очолив топ-100 найдорожчих брендів у світі. Його вартість за рік зросла на 52% і досягла $ 315,5 млрд. Про це свідчить рейтинг BrandZ 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands.
Лідер минулого року, американська компанія Google опинилася на третій сходинці. Її вартість оцінюється в $ 309 млрд. Корпорація Apple залишилася на другому місці з вартістю $ 309,6 млрд.
У п'ятірку лідерів увійшли Microsoft з вартістю $ 251,2 млрд і Visa - $ 177,9 млрд.
Facebook зберіг шосте місце, в той час як Alibaba вперше обігнав Tencent і став найціннішим китайським брендом, піднявшись на дві позиції до 7 місця. Його вартість за рік збільшилася на 16% і досягла $ 131,2 млрд. Tencent опустився на три позиції і потрапив на восьме місце, втративши 27% вартості у річному обчисленні ($ 130,9 млрд).
Раніше повідомлялося, що глава компанії Джефф Безос був визнаний найбагатшою людиною в сучасній історії. Статок Безоса досяг позначки в $ 150 млрд, що на $ 55 млрд більше, ніж у співзасновник Microsoft Білла Гейтса, який займає другу сходинку в рейтингу найзаможніших людей світу.