Найпопулярніший пошуковик Google з 21 квітня змінює свої пошукові алгоритми - відтепер пошуковик буде віддавати перевагу сайтам, які добре працюють на мобільних пристроях.
Представник Google заявив, що мобільна орієнтованість - це лише "один з багатьох факторів", які бере до уваги пошуковик. Але у своєму блозі компанія говорить, що він буде мати "значний вплив" на результати пошуку.
На цей показник впливають, зокрема, розмір тексту, простір між посиланнями і те, чи вміщається зміст сторінок на мобільному екрані.
"Оскільки люди все частіше користуються пошуковою системою для мобільних пристроях, ми хочемо, щоб вони мали можливість знайти не просто відповідний і актуальний, але і зручний контент, з яким легко оперувати на невеликих екранах", - говорить представник компанії.
Google також пропонує інструменти для розробників, які допоможуть оптимізувати сайти для мобільних пристроїв.
Кевін Даллас, директор продуктів компанії Worldpay eCommerce, вітає зміни. "Цей крок Google повинен направити сигнал тим компаніям, чиї сторінки погано пристосовані під користувачів смартфонів. Тепер ця оптимізація стала обов'язковою", - говорить він.
Раніше повідомлялося, що американські науковці в ході нового дослідження встановили, що постійний пошук інформації в пошукових системах, зокрема в Google, підвищує самооцінку людей.