Інформаційне агентство "Ассошіейтед Прес" планує представити автоматизовану технологію, яка дозволить випускати більше матеріалів бізнес-характеру, а також звітів про доходи.
Як повідомив у корпоративному блозі директор "Ассошіейтед Прес" зі зв'язків зі ЗМІ Пол Колфорд, процесом впровадження роботизованої системи написання матеріалів керує редактор на ім'я Лоу Феррара.
Феррара повідомив, що застосування нової системи дозволить працівникам агентства приділяти більше часу написанню аналітичних матеріалів і роботі з джерелами інформації. У повідомленні наголошується, що нововведення не спричинить скорочень серед працівників "Ассошіейтед Прес".
За даними Феррари, щоквартально агентство публікує близько 300 матеріалів, присвячених звітності різних компаній. При цьому система автоматичного створення подібних новин, розроблена компанією Automated Insights, здатна успішно справлятися з цим завданням, витрачаючи приблизно стільки ж часу, скільки й звичайні редактори. Застосування цієї технології не тільки звільнить працівників агентства від частини обов'язків, але і дозволить збільшити обсяг публікацій до 4400 матеріалів за квартал.
Нова система публікації звітів почне роботу у липні, і в агентстві будуть пильно стежити за першими результатами, а також виявляти всі можливі недоліки. Феррара впевнений, що читачі швидко помітять поліпшення, які будуть полягати у підвищенні якості аналітичних матеріалів та істотному зростанні числа компаній, звітність яких буде публікувати "Ассошіейтед Прес".
Нагадаємо, що у березні цього року стало відомо, що американська газета Los Angeles Times використовує спеціальну програму для оперативної публікації новин про землетруси і злочини. !zn