УЄФА оновив бренд Ліги чемпіонів

Поділитися
УЄФА оновив бренд Ліги чемпіонів Ліга чемпіонів отримала нове оформлення © uefa.com
Стиль оформлення турніру зазнав зміни.

УЄФА представив оновлену версію бренду Ліги чемпіонів. Головна мета - зробити акцент на моментах, які створюють головну сцену. Центральне місце в новій візуальній концепції бренду займають сполучені зірки, взяті з "зоряного м'яча", який розміщений на логотипі.

Новий бренд володіє більшою гнучкістю, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і трофей. Синя кольорова гама, що бере коріння в темі вечорів Ліги чемпіонів, збагатилася акцентними кольорами - маджентой (пурпурним) і цианом (синьо-зеленим), які освіжають сприйняття образу.

uefa.com

УЄФА переглядає брендинг турнірів кожні три роки - перед стартом чергового трирічного комерційного циклу реалізації телевізійних та спонсорських прав.

Раніше повідомлялося про те, що УЄФА проведе ребрендинг Ліги Європи.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі