УЄФА зніме промо-ролики про міста, що приймають Євро-2012
09 серпня, 2011, 16:19
Поділитися
Європейський футбольний союз (УЄФА) підготує за свій рахунок 16 промо-роликів про чотири українських і чотири польських міста, в яких проходитимуть матчі чемпіонату Європи з футболу 2012 року.
Як повідомляє Інформаційний центр "Україна-2012", відзняті протягом липня-серпня 30-секундні відеокліпи покажуть офіційні телевізійні партнери УЄФА на весь світ. В Україні, зокрема, їх трансляція відбудеться на Першому національному каналі.
Водночас іміджеве відео цих міст, що включене в систему просування всього Євро-2012, буде передано телеканалам, які мають права на трансляцію кліпів, після 2 грудня 2011 року, коли в Києві відбудеться жеребкування основної частини турніру. Стартує світова трансляція в січні 2012 року і триватиме до самого початку фінальної частини чемпіонату 8 червня.
УЄФА створює типові кліпи для всіх міст - з однаковим хронометражем, сюжетом і стилістикою. Телевізійна група, яка сьогодні працює в українських містах, знімає матеріал для двох роликів про кожне місто. Один під умовною назвою "Моє рідне місто" покаже характер мешканців міста, що приймає Євро, причому різного віку. Вони мають продемонструвати глядачам, як люблять своє місто і чекають Євро-2012. Друга серія роликів під назвою "Моє Євро" покаже пам'ятки міст, які розповідають про історію, про дух і красу.
У деякі ролики залучили відомих людей, наприклад, героєм донецького кліпу став голкіпер "Шахтаря" і національної збірної України Андрій Пятов. Львів обирає найкращу родину, яка буде представляти місто в проморолику.
За можливість знятися у відеокліпі УЄФА змагаються викладачі, бізнесмени, депутати і співаки.
У цілому знімальний процес телегрупи УЄФА має зайняти 6 тижнів - по три на кожну країну. Тобто, на одне місто припадає 5 днів.
У вівторок зйомки завершуються в Харкові, після цього група вирушить до Києва. Останнім містом зйомок стане Львів. Згідно з планом 19 серпня - останній знімальний день.
Водночас, сам процес зйомок - суцільна таємниця. УЄФА не хоче розкривати свої підходи до промоушену міст. Для монтажу роликів необхідно буде ще 2-3 місяці.