У ралі-рейді «Дакар-2011» візьмуть участь 430 екіпажів
14 сiчня, 2011, 12:24
Поділитися
У черговому ралі-рейді «Дакар-2011», який пройде в наступному році з 1 по 16 січня у Південній Америці візьмуть участь 430 екіпажів, це на 20 відсотків більше, ніж рік тому.У черговому ралі-рейді «Дакар-2011», який пройде в наступному році з 1 по 16 січня у Південній Америці візьмуть участь 430 екіпажів, це на 20 відсотків більше, ніж рік тому.Головною зміною в правилах стало лімітування обсягу двигунів в елітному дивізіоні мотогонщиків. Тепер брати участь у змаганнях зможуть лише мотоцикли, з об'ємом мотора менше 450 кубічних сантиметрів. Раніше до категорії Elite допускалися і мотоцикли з двигунами великих розмірів, з використанням рестриктора.
Це дозволило залучити до участі в ралі значно більше число мотогонщиків - 183 проти 151 у 2010 році. Зросла і кількість виробників. Головними претендентами на перемогу залишаються представники KTM - на мотоциклах цієї марки виступлять Сіріль Депре та Марк Кома, які виграли останні п'ять марафонів. Конкуренцію їм спробують скласти представники Aprilia (Лопес, Дюкло), BMW (Фретінье, Верховен), Yamaha (Віладомс, Родрігес), Sherco (Касто), Honda (Бетіс, Пізано), а також Beta (Боано).
У заліку автомобілів складу головних претендентів на перемогу, знаменитої команди Volkswagen, не зазнав змін - за неї, як і раніше будуть виступати Карлос Сайнц, Жіньель де Вільер, Нассер Аль-Аттія і Марк Міллер. Їхніми головними конкурентами стане команда BMW X-Raid, за яку буде виступати дев'ятиразовий переможець «Дакара» Стефан Петерансель, а також Гірлен Шишері. Усього в 2011 році в цьому заліку виступлять 146 екіпажів, проти 134-х у 2010 році.
У заліку вантажівок головним претендентом на перемогу вважається команда «КАМАЗ-майстер», за яку виступлять Володимир Чагін, Фірдаус Кабіров і Едуард Ніколаєв. Нав'язати боротьбу їм спробують Жерар де Рой на Iveco і Алес Лопрайс на Taтра. Загальна кількість вантажівок у нинішньому ралі досягне 68-і, проти 52-х рік тому.
Маршрут ралі-рейду цього разу прокладений по північних територіях Аргентини і Чилі, поблизу кордону з Болівією та Перу. Загальна дистанція складе понад 9000 кілометрів, з яких приблизно 5000 стануть швидкісними ділянками. За розрахунками організаторів, найскладніші допи припадуть на другу половину марафону, що збереже інтригу в перегонах до кінця змагань.
Як і в 2010 році, перегони стартують і фінішують в Буенос-Айресі. Під час дистанції передбачений лише один день відпочинку, який пройде в місті Аріка в середині марафону.