"Шахтар" вперше за 13 років змінив титульного спонсора

Поділитися
Parimatch - новий титульний спонсор "Шахтаря" © ФК Шахтер
У донецького клубу з'явився новий титульний спонсор.

Новим титульним партнером донецького "Шахтаря" стала торгова марка Parimatch. Угода передбачає нанесення логотипу TM Parimatch на ігрові футболки "Шахтаря" у матчах української Прем'єр-ліги.

Перший матч з логотипом нового титульного партнера на футболках "Шахтар" проведе вже завтра, 28 липня, в Суперкубку України з київським "Динамо".

Зазначимо, що 13 років титульним спонсором донецької команди була компанія СКМ. Раніше у донеччан на футболках спонсорами також були оператори мобільного зв'язку DCC і Life.

Повідомляється, що Parimatch буде нанесений тільки на матчах внутрішніх змагань, а на Лізі чемпіонів залишиться СКМ.

Раніше повідомлялося про те, що на грі "Динамо" - "Шахтар" за Суперкубок України буде аншлаг.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі