"Реал" визнаний найдорожчим футбольним брендом світу

Поділитися
"Реал" подорожчав на 26,9 відсотків © Real Madrid
Мадридці обійшли "Манчестер Юнайтед".

"Реал" обійшов "Манчестер Юнайтед" та став найдорожчим футбольним брендом у світі.

Згідно зі звітом незалежної консалтингової компанії Brand Finance, вартість "Реала" зросла на 26,9 відсотків і в 2019 році становить близько 1,646 мільярда євро.

На другий рядку розташовується "Манчестер Юнайтед". Вартість англійського клубу впала на 5,8% і оцінюється в 1,472 мільярда. У минулому році МЮ займав першу сходинку. На третьому місці йде "Барселона" - 1,393 мільярда (+11,8 відсотка порівняно з 2018 роком).

Також в десятку потрапили "Баварія", "Манчестер Сіті", "Ліверпуль", "Челсі", ПСЖ, "Арсенал" і "Тоттенхем".

Раніше повідомлялося про те, що "Шахтар" зрівнявся з "Динамо" за кількістю трофеїв в Україні.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі