"Буде інтрига в турнірній таблиці, або її не буде, але "Динамо" - "Шахтар" - це завжди бренд, це завжди вивіска, на яку будуть йти в будь-якій ситуації. Товариський це матч чи ні.
Це новий формат дозволив нам сьогодні грати 4 матчі. Завдяки цим іграм ми піднімаємо середню відвідуваність чемпіонату. Якби не ці ігри, я б взагалі не знав, куди подітися.
Нам потрібно йти цим шляхом, просто підсилити інтригу і в середині таблиці, і в її кінці. А підсилити її можна лише тими речами, які ми хочемо додати, наприклад, плей-офф", - сказав гендиректор "гірників" Сергій Палкін.
Нагадаємо, раніше розглядалися п'ять варіантів формату на новий сезон.