Як повідомив керівник департаменту УЄФА з продажів та маркетингу Тібо Подевін, найбільший інтерес на купівлю найдорожчих квитків проявили українські компанії.
«Ще є доступні платинові пакети на кожному стадіоні, за винятком харківського, де передбачено лише два скайбокси. У нас особлива ситуація в Києві, де попит дуже високий, та поки ми чекаємо остаточних підтверджень. Клієнти, які купують платинові пакети «Плюс», (всі матчі в одній з приймаючих країн) мають перевагу порівняно з іншими», - розповів Т.Подевін.
За його словами, переважна більшість покупців таких квитків - це українські компанії. Керівник департаменту УЄФА також повідомив про високий попит на «золоті» квитки. «Золотий пакет був великим хітом у 2008 році, тому ми вже знаємо, що більшість великих західноєвропейських компаній захочуть запросити своїх ділових партнерів насолодитися матчами Євро-2012 в павільйонах Золотого престиж-клубу», - зазначив він.
Продаж так званих корпоративних пакетів Євро-2012 «Престиж клуб Євро-2012» стартував 12 квітня 2011 року. УЄФА пропонує 60 тис. престижних місць у ложах і на трибунах стадіонів. З загальної кількості квитків на матчі Євро це складає 4%. Середня ціна квитка в бізнес-пакетах становить 1700 євро.
На вибір пропонується два види пакетів – «Платиновий престиж-клуб» та «Золотий престиж-клуб». Власник першого типу має право доступу до приватного скай-боксу. «Золотий» тікет дає доступ до зони гостинності бізнес-класу.