Сам перебіг матчу цього року видався дуже драматичним. Першими в рахунку повели номінальні гості, забивши філдгол – 0:3, проте до кінця першої чверті "Канзас" вже перемагав 7:3. На велику перерву команди пішли з рахунком 10:10. Третю чверть, вирвавшись вперед, забрав "Сан-Франциско" 0:10. Підсумковий рахунок перед заключним відрізком гри 10:20 на користь номінальних гостей.
Проте, четверту чверть "Канзас" повністю контролював, установивши фінальний результат 31:20 – друга звитяга команди за всю історію НФЛ.
Проте, того вечора не лише американський футбол розважав спортивну публіку з усього світу.
Загалом, середня кількість глядачів фіналу супербоулу по всьому світу перевищує 1 мільярд осіб. Проте, лише 65 тисяч вболівальників можуть спостерігати за грою безпосередньо зі стадіону, який був забитий під зав'язку. Квиток на шоу коштував в середньому 6390 доларів (ціни на перепустки стартували від 2500 умовних одиниць за штуку).
Супербоул займає почесне місце в американській культурі. День фінального матчу, який проводиться в першу неділю лютого визнаний неофіційним святом в США.
В перерві самого матчу публіку розважали Дженніфер Лопес та Шакіра. Грандіозне шоу складалося з кількох пісень та зміни образів самих співачок.
Одну з композицій Дженніфер Лопес заспівала зі своєю дочкою Еммою. Лопес-молодша виконала відрізок пісні. За словами Дженніфер їх сімейний виступ символізував американську мрію.
Зазначимо, що секунда реклами в перерві матчу коштує в середньому 165 тис. доларів. Минулого року телеканал CBS за день матчу заробив близько 300 мільйонів доларів.
Раніше повідомлялося про те, що американський бейсболіст підписав найдорожчий контракт в історії спорту.