Презентація двох новачків "Баварії" півзахисника Маріо Гетце і центрбека Яна Кірхоффа неочікувано призвела до конфлікту з технічним партнером мюнхенців компанією Adidas.
Фірма одночасно є одним з акціонерів клубу, а новачки прибули на захід у футболках з логотипом свого особистого спонсора Nike, повідомляє каналу Sport1. Зважаючи на те, що американська компанія вже багато років є прямим конкурентом Adidas, у представників виробника спортивного одягу виникли цілком обґрунтовані претензії до "Баварії".
"Фотографії з прес-конференції стали для нас неприємним сюрпризом", - сказав представник компанії Adidas Олівер Брюгген.
"Звичайно, це неприпустимо, бо мова йде про захід нашого партнера "Баварії". Ми вже обговорили це питання з керівництвом клубу".
Представники "Баварії" і гравців вже принесли свої вибачення Adidas і пообіцяли, що подібне не повториться.
Зазначимо, що Adidas є партнером "Баварії" вже кілька десятиліть. Нинішній контракт клубу та компанії розрахований до 2020 року. У 2002 році виробник спортивних товарів викупив 9,4 відсотка акцій клубу за 77 мільйонів євро.
Нагадаємо, що молода зірка німецького футболу Маріо Гетце перейшов у "Баварію" з дортмундської "Боруссії" за рекордні для місцевих футболістів 37 мільйонів євро. Його трансфер з Дортмунда у Мюнхен (до речі, столицю його батьківщини Баварії) викликав обурення вболівальників "жовто-чорних", а реп-група жорстко пройшлася по гравцеві в одній зі своїх пісень, назвавши Гетце "Іудою та пацюком".
У минулому сезоні Гетце забив 16 голів у 44 іграх, проте через травму не зміг взяти участь у фіналі Ліги Чемпіонів проти "Баварії", а також на молодіжному чемпіонаті Європи. !zn
Читайте також:
"Баварія" і "Боруссія" почали суперництво задовго до зустрічі у фіналі ЛЧ