Іспанська "Барселона" на принциповий матч Прімери проти мадридського "Реала" вийде у формі з логотипом музичного гурту Coldplay.
Ця колаборація відбудеться у рамках співпраці з платформою Spotify.
Кардинально основна форма "блаугранас" не зміниться, а на місці центрального спонсора буде видно значок британської рок-групи.
Також каталонська команда представить фанатам повсякденний одяг, присвячений ексклюзивному партнерству.
Зазначимо, що у "Барсі" вже проводили подібну акцію з легендарним гуртом The Rolling Stones.
Нагадаємо, "Барселона" після дев'яти турів іспанської Ла Ліги йде на першому місці у турнірній таблиці, випереджаючи "Реал" на три очки.
Ель-Класіко "Реал" Мадрид – "Барселона" відбудеться 26 жовтня на "Сантьяго Бернабеу".
Раніше повідомлялося про те, що зірковий воротар відновив кар'єру та перейшов до "Барселони".