Питання транспортного сполучення лівого та правого берегів Дніпра дуже важливе, і одним з методів вирішення цього завдання є введення Подільського мостового переходу, по якому вже через два роки будуть рухатися автомобілі (шість смуг) і вагони метрополітену, повідомили в прес-службі КМДА.
У жовтні 2010 року введена в експлуатацію перша черга будівництва мостового переходу - запрацювала Набережно-Рибальська дорога і чотири підземних пішохідних переходи, а також міст через гавань і естакаду на вул.Набережно-Хрещатицькій.
Введення в експлуатацію другої черги будівництва - на ділянці від вул.Набережно-Хрещатицької до бул.Перова - заплановано на 2013 рік, а введення в експлуатацію третьої черги (від вул.Межигірська до бул.Перова) передбачено здійснити у 2014 році.
КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва», яке є замовником робіт, відзначає, що проблема транспортного сполучення берегів Дніпра назріла вже давно. Кількість автомобілів у Києві станом на 1 січня 2010 року становила близько 1 млн, а кількість автомобілів, які щодоби проїжджають через місто, досягає 250 тис.
Добова інтенсивність руху автотранспорту через мости столиці складає 300 тис. автомобілів на добу. При цьому в години пік фактична інтенсивність руху автотранспорту перевищує пропускну спроможність мостів через Дніпро в 2,8 рази, а в північній частині (мостів «Московський» і «Метро») - в 3,2 рази. Очікується, що до 2020 року добова інтенсивність руху автотранспорту через мости Києва складе 368,9 тис. одиниць на добу.
Читайте також:
На добудову Подільського мосту в Києві не вистачає півтора мільярда
Будувати першу станцію метро на Троєщину розпочнуть вже у вересні
Консультувати будівництво метро на Троєщину в Києві буде російська компанія
Плавучий кран, що впав у Дніпро, відремонтують за три місяці