Число користолюбних українців за рік зросло на 20%
19 листопада, 2012, 15:28
Поділитися
Розрив між мріями і дійсністю для українців все збільшується. За рік число охочих отримати в подарунок на Новий рік гроші зросло на 20% - з 49% до 60%, однак частка тих, хто збирається гроші дарувати, знизилася 43% до 26%.
Українці хотіли б отримати в подарунок на Новий рік гроші та подорожі, однак у них найбільше шансів отримати косметику, парфумерію або солодощі.
Як свідчать дані щорічного опитування компанії «Делойт», подорожі, комп'ютери і смартфони, які є найбільш бажаними подарунками для багатьох українців, навіть не увійшли до списку ТОП-10 найпопулярніших подарунків.
У списку найбажаніших подарунків українців на Новий рік на першому місці знову опинилися гроші. Причому, якщо в минулому році 49% українців називали такий подарунок найбажанішим, то в цьому році на користь грошей висловилися 60% українців. Кількість українців, які планують подарувати гроші для своїх друзів і рідних, зменшилася з 43% до 26%.
На вартість подарунків більше уваги звертати будуть 46% опитаних. Приблизно 56% українців зазначили, що намагатимуться знизити кількість імпульсивних покупок. У той же час попит на товари під торговими марками роздрібних мереж дещо знизиться.
Вперше за п'ять років, протягом яких компанія «Делойт» проводить передноворічне дослідження в Україні, розмір святкового бюджету залишився практично незмінним у порівнянні з минулим роком (зростання бюджету в гривні склало всього 0,5% - до 3684 грн). Разом з тим спостерігається тенденція до зміни пріоритетів українських споживачів. Витрати українців на новорічний стіл збільшаться на 27,7%, тоді як витрати на подарунки, найбільш суттєву статтю витрат, зменшаться на 18,5%.
У свою чергу святковий бюджет європейців на новорічні та різдвяні свята 2012/2013 року залишиться практично незмінним у порівнянні з минулим роком і складе 591 євро. Найбільше скорочення святкових витрат очікується серед жителів Португалії (13,5%) та Греції (16,2%).
Компанія «Делойт» проводить передноворічне дослідження споживчих настроїв у 18 країнах світу протягом 15 років. Україна бере участь у дослідженні вп'яте. У цьому році в рамках дослідження було опитано 18 587 споживачів методом інтернет-анкетування протягом другого і третього тижнів вересня. У дослідженні від України взяли участь 796 осіб у віці від 18 до 65 років, що проживають в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Одесі, Львові, Миколаєві та Сумах. Опитування проводилося за репрезентативною вибіркою для кожної з країн-учасниць з використанням аналогічної для всіх країн інтернет-анкети. !zn