"Ми створили безпрецедентну модель агітаторів. Усіх їх ми можемо відслідковувати онлайн в режимі реального часу. Лише на сьогодні їх 60 тисяч, плануємо залучити до 100 тисяч по всій країні", - хвалився на закритій зустрічі з журналістами високопосадовець штабу Порошенка.
Як повідомляє видання з посиланням на наявний у його розпорядженні план функціонування агітаторів, розгалужена агітсітка чинного президента охоплює ретельну роботу по районних центрах, маленьких містечках і селах.
Робота регіональних штабів, що розпочалася наприкінці минулого року, розподілена на три частини: роботу "в полі" (агітатори відповідають за пряму роботу з електоратом), захист результатів (спостерігачі, юристи, члени виборчих комісій, завгоспи, IT-адміністратори та представники служби безпеки) і роботу з базою даних лояльних Порошенку виборців (зібрану інформацію агітатори відправляють у штаб).
"Перед виходом у поле кожен агітатор повинен пройти певний "курс порохобота" – навчання та мотиваційний інструктаж", - йдеться в матеріалі.
При цьому волонтери-агітатори, робота яких за законом не повинна оплачуватися, задіяні в декількох проектах штабу Порошенка.
Перший проект – "Точка агітації" – розраховано на населені пункти з кількістю населення понад десять тисяч осіб. Він передбачає роботу в агітаційних наметах, по дві людини в кожному. Графік роботи – сім днів на тиждень по чотири години на добу. Агітатори в наметах роздають агітаційні газети та буклети, які закликають підтримувати Порошенка. Окремо перед ними ставиться завдання сформувати базу даних виборців кандидата.
Другий проект – "Мобільні агітаційні групи" – розраховано виключно на сільську місцевість. У брендованих мікроавтобусах їздять 18 агітаторів, 12 з яких працюють, шестеро – у резерві. Мікроавтобус зупиняється у найбільш залюдненому місці села, включає аудіо-агітацію. При цьому двоє агітаторів поряд з автобусом роздають газети та буклети, а десятеро інших парами обходять будинки з агітпродукцією та збирають підписи на підтримку ініціатив президента. Норма кожного агітатора – чотири підписи на день.
Третій проект – "Від дверей до дверей" – розраховано на роботу з виборцями за місцем проживання. Завдання цього проекту: пошук лояльних до кандидата виборців і формування бази даних прихильників Порошенка; фіксація його противників; мобілізація прихильників у день голосування.
""Кампанія від дверей до дверей" має цілу ієрархію агітаторів: бригадир контролює десять старших "волонтерів" – старший "волонтер" контролює десять простих "волонтерів". Кожен агітатор закріплюється за територіальними секторами з населенням орієнтовно 500 виборців у межах однієї ділянки, всі отримані ними дані передаються до бази у штабах", - зазначають журналісти.
Нагадаємо, 21 лютого, СБУ та ДБР провели понад 50 обшуків у співробітників виборчих штабів кандидата в президенти Юлії Тимошенко в декількох областях України. За даними СБУ, організатором і керівником "виборчої піраміди" є один з народних депутатів.
Однією з підстав для розслідування стала заява депутата від БПП Андрія Немировського, за словами якого, штаб Тимошенко організував схему масштабного підкупу виборців по всій Україні.
Після заяви Немировського в штабі Тимошенко заявили, що від імені їхньої партії громадянам пропонують 500 гривень за підтримку Тимошенко на виборах президента і звинуватили в махінаціях чинного президента.
Водночас журналісти склали повну картину масштабного задуму тотальної купівлі голосів на виборах вже на користь кандидата в президенти Петра Порошенка. За даними журналістів, найбільші сітки вибудовуються в Києві, Одеській, Дніпропетровській, Миколаївській, Чернігівській, Полтавській, Харківській областях.
Докладніше про виклики нової виборчої кампанії і роботу поліції читайте у матеріалі Сергія Рахманіна "Арсен Аваков: "Я президенту у вічі сказав: я не проти вас, але буду виступати проти фальсифікацій на виборах"" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".