У середу, 11 грудня, набув чинності закон "Про внесення змін у деякі законодавчі акти України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)", яким визначається поняття "порівняльна реклама", повідомляє "Голос України".
Законопроект №0953 підписав президент України Володимир Зеленський у понеділок.
Відповідно до закону, порівняльна реклама - реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.
Наголошується, що порівняльна реклама не має дискредитувати якість подібних товарів інших виробників і продавців або дискредитувати діяльність інших осіб; не повинна дискредитувати репутацію торговельних марок, комерційних найменувань, інші особливості конкурентів або місць походження товарів.
Законом передбачається гармонізація вітчизняного законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу та визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами, а, отже, і опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність з вимогами ЄС.
Раніше повідомлялося, що Верховна Рада прийняла у другому читанні законопроект, який дозволяє використовувати в Україні порівняльну рекламу. Даний документ повинен привести у відповідність законодавство у сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу.