У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який зобов'язує представників влади вказувати джерело фінансування проєктів, профінансованих з державного або місцевого бюджету.
«Оприлюднення владою на будь-якому рівні інформаційних матеріалів про проєкти, які реалізуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, має супроводжуватися текстом: "Реалізовано за кошти платників податків "або" Реалізується за кошти платників податків"», - кажуть у фракції «Голос», яка подала законопроєкт.
Тексту пояснення джерела фінансування пропонують відводити не менше 15% загальної площі всієї реклами. При цьому колір тексту повідомлення повинен бути чорним, а колір фону - білим.
Рекламу, в якій немає такого пояснення, пропонують заборонити.
«"Немає жодних державних коштів, є кошти платників податків". Цю золоту цитату великої британки Маргарет Тетчер потрібно постійно нагадувати і українським чиновникам, і українським громадянам. Тому що президент, Кабінет міністрів, облдержадміністрації, міські голови та голови місцевих рад працюють не за свої гроші і витрачають не свої гроші. Вони витрачають гроші людей справи, тих людей і компаній, які роками сумлінно платять податки. Дороги, школи, садочки або стадіони, концерти та фестивалі - все це робиться не за гроші президента або його чиновників, це - гроші українців», - пояснила лідерка фракції Кіра Рудик.
Місяць тому Верховна Рада ухвалилаа закон, який забороняє «сексистську» рекламу. Тепер у рекламі не можна демонструвати будь-які переваги однієї статі над іншою, стереотипи про роль чоловіка і жінки, насильство за ознакою статі, тіло людини виключно як сексуальний об'єкт, натяки на секс, якщо він не стосується рекламованого продукту.