Вибори мера Харкова: за секунду реклами «1+1» хоче від кандидатів майже 6 тис. грн

Поділитися
Вибори мера Харкова: за секунду реклами «1+1» хоче від кандидатів майже 6 тис. грн © unsplash
Вибори мера Харкова заплановані на 31 жовтня.

Найдорожча реклама тривалістю 30 секунд у вихідні на «1+1» для кандидатів у мери Харкова коштуватиме 173 тис. грн. Фактично за 1 секунду кандидатам доведеться викласти 5 773 грн, пише Рух ЧЕСНО з посиланням на газети «Урядовий кур’єр» та «Голос України». 

Рекламу за таку ціну транслюватимуть у проміжку часу між 21:00 та 22:00. Зокрема, на українських телеканалах ціна реклами залежить не лише від часу трансляції, а й від дня тижня.

Вказано, що найбільшу платню за рекламу бере «1+1», після нього – канали «Україна» та «ІНТЕР/ІНТЕР+». Якщо говорити про час, то найдорожча реклама у прайм-таймі – з 19:00 по 22:00. Найменше рекламні відеоролики коштують вночі.

Водночас регіональний телеканал «ПРАВО А/ТВК» також варіює ціни в залежності від тривалості відео. Однак мовник пропонує не просто короткі відеоролики, а цілі програми. Наприклад, за рекламу до трьох хвилин з 7:00 до 12:00 потрібно буде віддати 500 гривень за одну хвилину. Тоді як реклама до 30 хвилин з 6:00 до 10:00 на цьому телеканалі коштуватиме 240 гривень за хвилину.

У ЧЕСНО зазначили, що під час передвиборчої президентської кампанії 2019 року найбільше реклама коштувала на телеканалі «Україна». Тоді одна секунда на цьому ТРК у вечірній прайм-тайм коштувала до 5 658 грн (без ПДВ). Під час виборчого процесу до Верховної Ради максимальна вартість секунди на ТРК «Україна» у вечірньому прайм-таймі знизилася вдвічі — до 2 829 гривень (без ПДВ). Таку ж суму треба було віддати за рекламу на спортивних «Футбол 1» і «Футбол 2», які також входять до медіагрупи «Україна» Ріната Ахметова. 

Якщо говорити про «1+1», то під час парламентської передвиборчої кампанії у вечірній прайм-тайм реклама на телеканалі коштувала 2 250 гривень. 

«Тобто під час позачергових виборів мера Харкова «1+1» має вдвічі більшу ціну, ніж під час парламентської кампанії, а медіагрупа «Україна» навпаки ціну знизила», – зазначили в ЧЕСНО.

Нагадаємо, у жовтні минулого року вибори мера Харкова втретє виграв Геннадій Кернес. Але в ніч з 16 на 17 грудня він помер у берлінській клініці «Шаріте» після перенесеного на тлі важкої форми COVID-19 інсульту. Верховна Рада призначила позачергові вибори, весь цей час обов'язки міського голови виконує Ігор Терехов.

За крісло міського голови Харкова 31 жовтня боротимуться 13 кандидатів. Партія «Слуга народу» відмовилася висувати свого кандидата на пост мера Харкова через відсутність сильних кандидатів.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі