Кабінет міністрів України підтримав створення версії “Дії” для державних службовців — “Дія.Офіс”. Майбутній сервіс має стати середовищем для співробітників органів виконавчої влади і секретаріату Кабміну, допомогти цифровізувати відповідну роботу та підвищити її прозорість, повідомила пресслужба Міністерства цифрової трансформації в Telegram.
На першому етапі в “Дія.Офіс” планують забезпечити можливість:
- отримати електронне посвідчення держслужбовця;
- проводити опитування та користуватися інструментами для підвищення ефективності комунікації;
- заходити на корпоративні ресурси за допомогою “Дія.Підпис”, щоб посилити безпеку доступу до важливих файлів;
- переглядати дані про структуру державних органів і відповідальних за напрямки.
“Далі плануємо запустити функціонал для громадян, щоб кожен українець міг переглядати успіхи держслужбовців та запропонувати зміни, які покращать їх роботу”, — додали в Мінцифрі.
Там також зазначили, що додаткові кошти з бюджету на реалізацію проекту витрачати не будуть. Програмне забезпечення розробляють за підтримки швейцарсько-української програми EGAP, яка фінансується Швейцарією.
Напередодні на порталі "Дія" з'явилася можливість отримати англомовну версію трьох документів.