В ефірі телемарафону панує «Слуга народу» — аналіз ефірів

03 червня, 2022, 12:40 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Єдиним незначним винятком стала Юлія Тимошенко.

В ефірі телемарафону панує «Слуга народу» — аналіз ефірів
© Інформатор

Найпопулярнішим спікером національного ефіру у травні став речник Одеської військової адміністрації Сергій Братчук. При цьому дві третини (63%) гостей/спікерів були в ефірі лише по одному разу, а єдиною з лідерів опозиційних політсил, яку пропустили в ефір, стала Юлія Тимошенко, йдеться в аналізі «Детектор медіа».

Впродовж травня в ефірі марафону було 904 унікальних гостей, однак 7% від усіх включень припадає на п’ятьох людей. Найчастіше в ефір марафону у травні включали речника Одеської військової адміністрації Сергія Братчука, який розповідав про ситуацію в Одесі, та був в ефірі 34 рази, тобто в середньому частіше, ніж раз на день. Також він єдиний був у травні в ефірі всіх шести телеканалів, які беруть участь у спільному телемарафоні.

30 разів був в ефірі Вадим Денисенко — також колишній журналіст і медіаменеджер, який зараз є радником міністра внутрішніх справ Дениса Монастирського.

А от серед політиків найчастішим гостем ефіру став народний депутат від «Слуги народу» член комітету ВР із національної безпеки Федір Веніславський. При цьому в ефірі не було керівництва Верховної Ради і глави фракції «Слуга народу».

Також серед політиків єдиною лідеркою не монобільшості у ефірі була голова «Батьківщини» Юлія Тимошенко (5 появ). Лідера «Європейської солідарності» у травні в ефірі марафону можна було бачити лише як негативного героя. Не було в ефірі протягом травня також лідерки «Голосу» Кіри Рудик, а також колишнього керівника «ОПЗЖ» та її вже колишнього лідера Юрія Бойка.

«Загалом про репрезентацію політичних сил серед гостей і коментаторів марафону говорити не випадає — тут панує «Слуга народу» із незначними вкрапленнями Юлії Тимошенко», - зазначають аналітики.

Related video

Аналітики також зазначають, що різні редакції приділяють більше уваги різним гостям, однак у деяких випадках їхні вподобання достатньо промовисті й натякають на те, що комерційні телеканали навіть у межах марафону не припиняють дбати про інтереси своїх власників та політичних патронів, та навіть просувати політичний піар.

Підготував/ла : Ірина Знась
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК
}