В ефірі телемарафону панує «Слуга народу» — аналіз ефірів

Інфографіка
Поділитися
В ефірі телемарафону панує «Слуга народу» — аналіз ефірів © Інформатор
Єдиним незначним винятком стала Юлія Тимошенко.

Найпопулярнішим спікером національного ефіру у травні став речник Одеської військової адміністрації Сергій Братчук. При цьому дві третини (63%) гостей/спікерів були в ефірі лише по одному разу, а єдиною з лідерів опозиційних політсил, яку пропустили в ефір, стала Юлія Тимошенко, йдеться в аналізі «Детектор медіа».

Впродовж травня в ефірі марафону було 904 унікальних гостей, однак 7% від усіх включень припадає на п’ятьох людей. Найчастіше в ефір марафону у травні включали речника Одеської військової адміністрації Сергія Братчука, який розповідав про ситуацію в Одесі, та був в ефірі 34 рази, тобто в середньому частіше, ніж раз на день. Також він єдиний був у травні в ефірі всіх шести телеканалів, які беруть участь у спільному телемарафоні.

30 разів був в ефірі Вадим Денисенко — також колишній журналіст і медіаменеджер, який зараз є радником міністра внутрішніх справ Дениса Монастирського.

А от серед політиків найчастішим гостем ефіру став народний депутат від «Слуги народу» член комітету ВР із національної безпеки Федір Веніславський. При цьому в ефірі не було керівництва Верховної Ради і глави фракції «Слуга народу».

Також серед політиків єдиною лідеркою не монобільшості у ефірі була голова «Батьківщини» Юлія Тимошенко (5 появ). Лідера «Європейської солідарності» у травні в ефірі марафону можна було бачити лише як негативного героя. Не було в ефірі протягом травня також лідерки «Голосу» Кіри Рудик, а також колишнього керівника «ОПЗЖ» та її вже колишнього лідера Юрія Бойка.

«Загалом про репрезентацію політичних сил серед гостей і коментаторів марафону говорити не випадає — тут панує «Слуга народу» із незначними вкрапленнями Юлії Тимошенко», - зазначають аналітики.

Аналітики також зазначають, що різні редакції приділяють більше уваги різним гостям, однак у деяких випадках їхні вподобання достатньо промовисті й натякають на те, що комерційні телеканали навіть у межах марафону не припиняють дбати про інтереси своїх власників та політичних патронів, та навіть просувати політичний піар.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі