Зокрема, питання стосується сфери транспорту, екологічної політики, захисту інтелектуальної власності та вдосконалення митного законодавства.
"Є сфери, де сьогодні ми суттєво відстаємо від виконання угоди. Це, зокрема, сфера транспорту", - зазначила вона на брифінгу в Києві у вівторок, 26 вересня.
Під час свого виступу Климпуш-Цинцадзе нагадала про те, що парламент відмовися підтримати низку законопроектів (про автомобільні перевезення, перевезення небезпечних вантажів та залізничний транспорт). А також наголосила на тому, що до кінця року Україна зосередиться в даній галузі на питанні послуг: "дорожніх картах" у сфері морських перевезень і поштових та кур'єрських послуг.
"Там, де є необхідність діалогу з Верховною Радою у сфері транспорту, ми не просуваємося нікуди", - підкреслила віце-прем'єр.
Буксування в сфері екологічної політики Климпуш-Цинцадзе пов'язала з недостатньою підтримкою перетворень пересічними українцями, для яких ця сфера не є пріоритетною. Крім того, за словами віце-прем'єра, відсутня належна підтримка й серед бізнесу. Оскільки реалізація норм екологічної політики буде пов'язана з певними витратами.
"Ще є сфери, де ми суттєво "провисаємо" – забезпечення захисту інтелектуальної власності, а також питання митного законодавства", - підкреслила Климпуш-Цинцадзе.
Тим не менш, за словами чиновниці, є прогрес у рамках реалізації Угоди про асоціацію з ЄС у сфері енергетики, енергоефективності, а також у сфері електронних закупівель. Також є зрушення у сфері фітосанітарного контролю. Так, завдяки системі електронних закупівель, Україна заощадила близько 30 млрд гривень.
Нагадаємо, Рада ЄС завершила ратифікацію Угоди про асоціацію з Україною 11 липня. Більша її частина діяла з 1 вересня 2014 року. З 1 січня 2016 року тимчасово застосовувалася її торгова частина, глибока і всеосяжна зона вільної торгівлі.