Як зазначила прес-служба суду, суть позову полягає у тому, 31 березня 2015 року у день подання Ситником уточненої декларації, втратив чинність Порядок здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затверджений відповідним Наказом Мінфіну. Водночас, новий Порядок набрав чинності лише з 30 квітня 2015 року. Натомість, Ситника було визнано таким, що пройшов спецперевірку і Указом від 16 квітня 2016 року його призначено Директором НАБУ.
Позивач просить суд визнати дії ДФС неправомірними і спростувати інформацію про достовірність даних в декларації Артема Ситника за 2014 рік з урахуванням уточненої декларації від 31 березня 2015 року.
Також позивач просить зобов'язати ДФС направити до Адміністрації Президента та відповідної Комісії, повідомлення про спростування інформації щодо достовірності відомостей в Декларації Ситника з урахуванням уточнених даних. Зазначимо, що такий крок може бути підставою для визнання результатів конкурсу недійсними.
Нагадаємо, що директор Національного антикорупційного бюро Артем Ситник заявив, що його можуть звільнити з політичних мотивів.
Також Ситник розповів про те, що деякі політики намагаються дискредитувати антикорупційні органи для обмеження повноважень НАБУ. "Це робиться для одного – провести ті рішення, які до цього неможливо було провести. Це закони, які дозволяють позбавити частини підслідності НАБУ, закони, які, можливо, антикорупційне бюро підпорядкують Державному бюро розслідувань (ДБР), яке лише починає створюватися. Це закон, який, можливо, поверне альтернативну підслідність або взагалі знищить антикорупційне бюро. Це призначення аудитора, який нарешті напише те, що потрібно тим політичним силам, які не зацікавлені в цих розслідуваннях", - сказав директор бюро.