Влітку, з початком рекламної кампанії "Нового курсу", партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 мільйони гривень, а у липні-вересні – 73 мільйони. "Саме в літній період розпочалася активна реклама "Нового курсу", тому логічно очікувати, що абсолютну більшість грошей було витрачено на ці потреби", - йдеться у повідомленні.
У комітеті наголошують на тому, що рекордні витрати на рекламу пов'язані із наближенням виборів. Зокрема, витрати "Батьківщини" за весь 2016 рік становили лише 19 мільйонів, за 2017 рік – 30 мільйонів.
Натомість лише за липень-вересень поточного року партія витратила 53 мільйони гривень на рекламу по телебаченні та 19 мільйонів – на зовнішню (білборди, сітілайти).
Понад 19 мільйонів гривень за телерекламу отримала ТОВ "Глобал медіа груп", ще понад 30 мільйонів - ТОВ "Старлайт бренд контент". Їхню діяльність пов'язують із телеканалами ICTV, СТБ, Новий Канал та іншими. Більшість коштів за розміщення зовнішньої реклами отримала компанія "РТМ-Україна".
На рекламу "Нового курсу" політсилою були використані кошти, отримані в якості внесків на її користь. Так, у період із липня по вересень фізичні особи внесли на користь "Батьківщини" загалом 71 мільйон гривень, юридичні особи – чотири мільйони.
При цьому значна частина внесків була однаковою за розміром. Зокрема, приватні особи 336 разів "вносили" на користь партії по 148 тисяч гривень. У КВУ наголошують на тому, що аналогічна ситуація спостерігалася на парламентських виборах 2014 року, коли виборці масово "спонсорували" партію на 149 тисяч гривень.
Такі "внески" можуть бути способом уникнення внескодавцями спеціальної фінансової перевірки, переконані у комітеті. Оскільки фінансові операції на 150 тисяч гривень і вище підлягають обов'язковому моніторингу, а суми близькі, але менші – ні.
Згідно з ч.1 статті 15 закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Раніше аналітики VoxUkraine виявили в "Новому курсі" протиріччя, посилання на неіснуючі дані, плагіат та самоплагіат. У програмі об'ємом понад 400 сторінок колектив авторів приділив опису наявних в країні проблем значно більше уваги, ніж пропозиціям з їх вирішення.
Автори "Нового курсу" з аналізом не погодилися та назвали його "маніпулятивним і непрофесійним".
Зазначимо, згідно із останніми соцопитуваннями, лідер партії "Громадянська позиція" Анатолій Гриценко і голова ВО "Батьківщина" Юлія Тимошенко мають найбільші шанси на перемогу у другому турі президентських виборів при моделюванні пар серед чотирьох потенційних претендентів. У разі боротьби між Гриценком і Тимошенко лідер "Громадянської позиції" випереджає лідера "Батьківщини".