Реклама "Нового курсу" коштувала партії Тимошенко близько 100 млн гривень – КВУ

Поділитися
Реклама Зима близько. А навесні ще й вибори © ВО Батьківщина
"Батьківщина" готується до виборів: за липень-вересень 2018 партія витратила на рекламу більше, ніж загалом за два попередні роки.

ВО "Батьківщина" витратила на рекламу "Нового курсу" рекордну суму – близько 100 мільйонів гривень, повідомляє "Комітет виборців України" із посиланням на дані фінансових звітів партії за ІІ і ІІІ квартали поточного року. Відповідну економічну програму лідер "Батьківщини" Юлія Тимошенко презентувала 21 вересня, вона може стати планом дій на час її можливого в разі перемоги президентства.

Влітку, з початком рекламної кампанії "Нового курсу", партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 мільйони гривень, а у липні-вересні – 73 мільйони. "Саме в літній період розпочалася активна реклама "Нового курсу", тому логічно очікувати, що абсолютну більшість грошей було витрачено на ці потреби", - йдеться у повідомленні.

У комітеті наголошують на тому, що рекордні витрати на рекламу пов'язані із наближенням виборів. Зокрема, витрати "Батьківщини" за весь 2016 рік становили лише 19 мільйонів, за 2017 рік – 30 мільйонів.

Натомість лише за липень-вересень поточного року партія витратила 53 мільйони гривень на рекламу по телебаченні та 19 мільйонів – на зовнішню (білборди, сітілайти).

Понад 19 мільйонів гривень за телерекламу отримала ТОВ "Глобал медіа груп", ще понад 30 мільйонів - ТОВ "Старлайт бренд контент". Їхню діяльність пов'язують із телеканалами ICTV, СТБ, Новий Канал та іншими. Більшість коштів за розміщення зовнішньої реклами отримала компанія "РТМ-Україна".

На рекламу "Нового курсу" політсилою були використані кошти, отримані в якості внесків на її користь. Так, у період із липня по вересень фізичні особи внесли на користь "Батьківщини" загалом 71 мільйон гривень, юридичні особи – чотири мільйони.

При цьому значна частина внесків була однаковою за розміром. Зокрема, приватні особи 336 разів "вносили" на користь партії по 148 тисяч гривень. У КВУ наголошують на тому, що аналогічна ситуація спостерігалася на парламентських виборах 2014 року, коли виборці масово "спонсорували" партію на 149 тисяч гривень.

Такі "внески" можуть бути способом уникнення внескодавцями спеціальної фінансової перевірки, переконані у комітеті. Оскільки фінансові операції на 150 тисяч гривень і вище підлягають обов'язковому моніторингу, а суми близькі, але менші – ні.

Згідно з ч.1 статті 15 закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".

Раніше аналітики VoxUkraine виявили в "Новому курсі" протиріччя, посилання на неіснуючі дані, плагіат та самоплагіат. У програмі об'ємом понад 400 сторінок колектив авторів приділив опису наявних в країні проблем значно більше уваги, ніж пропозиціям з їх вирішення.

Автори "Нового курсу" з аналізом не погодилися та назвали його "маніпулятивним і непрофесійним".

Зазначимо, згідно із останніми соцопитуваннями, лідер партії "Громадянська позиція" Анатолій Гриценко і голова ВО "Батьківщина" Юлія Тимошенко мають найбільші шанси на перемогу у другому турі президентських виборів при моделюванні пар серед чотирьох потенційних претендентів. У разі боротьби між Гриценком і Тимошенко лідер "Громадянської позиції" випереджає лідера "Батьківщини".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі