Представництво "Россия сегодня" в Україні фінансувалося практично прозоро — оглядач

13 липня, 2019, 10:02 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Схема повинна була читатися спецслужбами і фіскалами сходу.

Представництво "Россия сегодня" в Україні фінансувалося практично прозоро — оглядач
© Gagauzinfo.md

Як фінансувалося й керувалося з Росії представництво "Россия сегодня"? Схема дуже проста і, порівняно з витонченим схематозом вітчизняних топ-корупціонерів, майже прозора. Тобто мала читатися спецслужбами та фіскалами відразу.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Валентина Самар. За її словами, 2014-го року Кирило Вишинський заснував і очолив ТОВ "Интерселект", яке фактично не вело ніякої господарської діяльності, - її насправді вело незареєстрованне бюро "России сегодня". Але щомісяця "Интерселект" отримував з-за кордону долари чи євро. Спочатку - на підставі договору з кіпрською компанією Barsolina Ventures Ltd на створення медіаконтенту без зазначення, для якого саме ресурсу. Насправді цей контент розміщувався на сайті "РИА Новости Украина". Трьома траншами "Интерселект" отримав від Barsolina Ventures Ltd 257 тисяч доларів. Barsolina Ventures належала ще одній кіпрській компанії, а та - "непробивній" фізособі, і 20 березня 2019-го припинила існування. Тобто прямого зв'язку з РФ тут немає - на відміну від основного "покупця" контенту, київського бюро російського інформагентства.

"2015-го року Вишинський від імені ТОВ "Интерселект" підписав угоду на виготовлення контенту з сербською SPN Media Solutions DOO BEOGRAD. За три роки - з лютого 2014-го по квітень 2018 р. - "Интерселект" Вишинського отримав від сербської компанії 2 млн 134 тис. 916 євро, - зазначає оглядач. - SPN Media Solutions належить ТОВ "Капитал-Медиа", якою володіє "Редакция газеты "Московские новости", що, своєю чергою, входить до холдингу МІА "Россия сегодня"".

Автор підкреслює, що з каналами доставки грошей проблем не було, - благо, в Україні на той час діяли "дочки" російських держбанків, навіть внесених у санкційні списки США. Гроші з Белграда через VTB Bank Deutschland надходили на рахунки "Интерселекта" в українській "дочці" ВТБ.

Детальніше про ситуацію з Вишинським читайте в статті Валентини Самар ""Справа Вишинського" як дзеркало війни" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

По матерiалам: DT.UA / Підготував/ла : Герман Богапов
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК