Голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов заявив, що готовий розглянути питання звільнення директора "Київавтодору" Георгія Глінського, якщо він до вівторка, 19 лютого, не подасть ефективну програму ремонту столичних доріг.
"Для того, щоб ми зробили роботу у стислі терміни і ефективно, я вважаю, це моя особиста думка, що нам не потрібні кадрові зміни у "Київавтодорі". Тому що нова людина має відчути колектив, зорієнтуватися в частині технології проблемних питань. У нас є сьогодні можливість дати шанс "скласти іспит" Глінському і всім його підлеглим", - сказав Попов.
Попов додав, що не можна визнати в цілому роботу директора "Київавтодору" незадовільною, тому що цієї зими працівники підприємства працювали цілодобово і вивезли з міста величезну кількість снігу.
У свою чергу директор "Київавтодору" Георгій Глінський заявив, що готовий піти у відставку, але своєї провини в поганому стані столичних доріг не бачить.
- 85% київських доріг вичерпали термін експлуатації
На питання журналістів, чи готовий він піти у відставку Глінський відповів: "Звичайно. Я підкоряюся рішенням колегії та рішенням Київради".
За його словами, причиною незадовільної роботи "Київавтодору" є погані погодні умови. "Я вважаю, що "Київавтодор" працює ненормально, але є відповідні причини. Мінус 6 градусів морозу і зима, яка не дає нам розвернутися так, як нам би хотілося", - зазначив він.
Глінський додав, що "Київавтодор" розгорне ремонтні роботи як тільки "заблищить сонце" і можна буде працювати з гарячими сумішами.
Крім того, причиною поганого стану доріг у Києві є те, що вони не ремонтувалися близько 30 років. "Щодо цих доріг, які прослужили 30 і більше років, моєї провини тут немає", - сказав Глинський.
Нагадаємо, на "Київавтодор" цієї зими обрушилася масова критика через незадовільний стан столичних доріг.
Прем'єр-міністр України Микола Азаров жорстко пройшовся по керівництву "Укравтодору", заявивши, що стан доріг в Україні просто жахливий. "Наші люди сумлінно фінансують утримання дорожнього господарства, зокрема, коли сплачують акцизний збір до вартості пального. І мають право користуватися пристойними дорогами", - заявив Азаров.
Раніше повідомлялося про те, що на ремонт доріг "Укравтодор" витрачає всього лише 2 млрд грн на рік, в той час, як загальна сума дорожнього акцизу, закладеного у вартість бензину, становить близько 20 млрд гривень на рік. На що йдуть інші кошти - невідомо. !zn
Читайте також:
85% київських доріг вичерпали свій термін експлуатації
Українські водії платять за дороги в десять разів більше, ніж йде на їхній ремонт