Партії витрачають гроші з держбюджету на рекламу на телебаченні – Комітет виборців

Поділитися
Партії витрачають гроші з держбюджету на рекламу на телебаченні – Комітет виборців Політичні партії привітали українців з Новим роком за їх же гроші
Наприкінці року партії витрачають кошти, які отримують з держбюджету. Значна частина іде на телевізійну рекламу.

За даними звітів партій, упродовж жовтня-грудня 2017 року парламентські політичні партії витратили 199 млн грн. (із них 197 млн – гроші державного бюджету України).

Як повідомляє Комітет виборців України, чверть суми, 56 млн, було спрямовано на рекламу в ЗМІ. Із них 40 млн склали витрати на рекламу по телебаченню, що є рекордним показником.

Найбільше грошей на рекламу спрямували ВО "Батьківщина" та "Народний фронт": 63% та 33% від загальних витрат партій.

Комітет виборців України

"Народний Фронт" заплатив за розміщення реклами на телебаченні 18 млн грн. Кошти отримали ТОВ "Медіапартнество", "Глобал медіа груп", "Старлайт Бренд Контент", діяльність яких експерти пов'язують із такими телеканалами як ICTV, СТБ, Новий Канал та ін. Призначення коштів – розміщення рекламних матеріалів на телебаченні.

ВО "Батьківщина" витратила на рекламу по ТБ 10 млн грн. Із них понад два мільйони було заплачено за виступи на телеканалі "Інтер", 96 тис. – за виступ на телеканалі ICTV. Також понад чотири мільйони було перераховано за виступи ТОВ "Старлайт Бренд Контент", три мільйони – ТОВ "Глобал медіа груп".

Також значний відсоток коштів на рекламу спрямували "Опозиційний блок" та Радикальна партія Олега Ляшка: по 18% від загальних витрат.

"Опозиційний блок" перерахував понад 5 млн грн із загалом шести ТОВ "Інтер реклама центр". Призначення коштів – розміщення матеріалів.

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу на ТБ 2 млн грн. Із них понад 950 тис. отримало "Інформагентство "112-Україна"", ще 800 тис. – ТОВ "Телеканал "Прямий"". Гроші передані за розміщення інформаційних роликів та відеоматеріалів у ефірах телеканалів.

БПП "Солідарність" витратила на рекламу на ТБ 8% від всіх коштів, "Самопоміч" - 1%.

Комітет виборців України

"Як і минулоріч, напередодні новорічних свят партії масово розмістили рекламу на центральних телеканалах за державні кошти. У 2016 році на це пішло 35 млн, у 2017 році – 40 млн. Таким чином політичні партії привітали українців зі святами за їх же гроші", зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

Раніше Комітет виборців України проаналізував звіти партій до НАЗК та зробив висновок: більшість українських партій жодної діяльності не здійснюють. Із 356 зареєстрованих в Україні партій звіти до НАЗК подали 272, при цьому 197 політсил подали порожні звіти, не зазначивши жодних витрат за IІI квартал 2017 року, ще 35 політичних сил задекларували символічні витрати за три місяці.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі