Про Партію регіонів на центральному телебаченні позитивної інформації у 75 разів більше, ніж про опозицію. Про це свідчать дані медіа-моніторингу, проведеного комітетом "Рівність можливостей".
Відповідно до дослідження, лідери за обсягом виборчого контенту серед загальнонаціональних телеканалів: ТВі (46%), Перший національний (28%) і Новий канал (27%).
«Порівняно збалансовані за змістом політичні новини - на Новому каналі, СТБ та 1+1. У той же час сюжети з ознаками замовних є і в цих мас-медіа», - зазначили у комітеті.
Всеукраїнська преса продовжує приділяти увагу здебільшого лідерам виборчих перегонів. Трохи більше на цьому тижні писали про "Удар" у зв'язку з боєм Віталія Кличка з Мануелем Чарром, проте його показники в 10 разів менші, ніж Партії регіонів, і втричі менші, ніж «Батьківщини».
Загальнонаціональний та регіональний моніторинг ЗМІ про рівень якісного інформування виборців та рівного доступу до ЗМІ суб'єктів виборчого процесу проводять асоціація «Спільний простір» спільно з комітетом «Рівність можливостей» в рамках спільної програми Ради Європи та Європейського Союзу (проект «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі»).
Вибірка охоплює 229 ЗМІ, серед яких - провідні загальнонаціональні медіа, а також телеканали, газети та інтернет-сайти по всій Україні. !zn
Читайте також:
Під час виборчої кампанії в українських ЗМІ домінують регіонали
Регіонал попросив журналістів припинити зйомку: «Чуєш, прибери цю камеру звідси» (ВІДЕО)
У Києві невідомі напали на активістів, які агітували проти Партії регіонів (ВІДЕО)
Тільки 14% українців вірять в чесні вибори