Лідерами за часткою рекламних повідомлень на телебаченні в серпні виявилася Партія регіонів - 30,8%. Об'єднана опозиція «Батьківщина» поступається регіоналам майже в два рази - 15,5. Слідом ідуть Комуністична партія України - 9,8%, «Україна-Вперед» - 9,1%, УДАР - 7,2%, «Наша Україна» - 5,9%. 4,4% було відведено політичній рекламі президента Віктора Януковича. Інші партії та суб'єкти політичного життя набрали менше 2%.
В показниках часу лідерство також залишилося за Партією регіонів - 22,6%. «Батьківщина» - 21,2%, КПУ - 7,1%, «Україна-Вперед» - 5,2%, УДАР - 7,6%, «Наша Україна» - 7,4%, президент - 8,7% . Інші партії та суб'єкти політичного життя за тимчасовими показниками також набрали менше 2%.
Всього ж в серпні на 8 каналах була 1 тисяча 24 рекламних повідомлення, які транслювалися 50 тисяч 592 секунди. У перерахунку на один канал у середньому це в 1,3 рази більше за кількістю, ніж у серпні 2007 року - під час позачергових парламентських виборів.
Дослідження здійснювалося Академією української преси (АУП) за участі вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму восьми провідних українських телеканалів - Інтера, 1+1, Нового каналу, Україна, СТБ, ICTV, Першого національного та TВi. !zn