Опубліковано дані витрат на вибори кандидатів у президенти

Поділитися
Опубліковано дані витрат на вибори кандидатів у президенти © ZN.UA
Найдорожче виборча компанія коштувала нинішньому президенту Петру Порошенку. Найменше коштів витратив Дмитро Ярош.

Кандидат у президенти, президент Всеукраїнського єврейського конгресу, бізнесмен Вадим Рабинович витратив 2 897 870 гривень на свою виборчу кампанію. Про це йдеться у повідомленні, опублікованому в газеті "Голос України".

Всього до виборчого фонду Рабиновича надійшло 2 897 870 гривень, при цьому вся сума є особистими коштами бізнесмена. На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації він витратив 700 гривень, на використання засобів масової інформації - 2 775 000 гривень, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації - 15 тис. гривень, на інші витрати - 106 666 гривень.

Кандидат у президенти від Партії регіонів, колишній голова Харківської обласної державної адміністрації Михайло Добкін витратив 78 324 790,51 гривень на свою виборчу кампанію.

Загалом на накопичувальний рахунок виборчого фонду Добкіна надійшло 78 586 075,4 гривні, при цьому 261 253 гривні добровільних внесків було повернуто фізичним особам (від 37 тис. гривень відмовився розпорядник коштів, а ще 244 тис. гривень було повернуто у зв'язку з перевищенням граничного розміру внеску).

Виборчий фонд кандидата склав 75 351 000 гривень особистих коштів політика і 3 235 000 гривень добровільних внесків фізичних осіб. При цьому згідно зі звітом в накопичувальному фонді Добкіна були відсутні кошти Партії регіонів. Добкін витратив 532 170 гривень на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації, 70 254 000 гривень - на використання засобів масової інформації, 7 359 000 гривень - на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації, і 178 947 гривень - на інші витрати. По завершенні кампанії у виборчому фонді залишилося 31,79 гривень.

Петро Порошенко, будучи кандидатом у президенти України, витратив на передвиборчу кампанію 96 млн 475,2 тис. грн. На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Порошенко витратив 4 млн 029,4 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 82 млн 379 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією, - 215,1 тис. грн; і на іншу передвиборчу агітацію - 9 млн 851,5 тис. грн.

Юлія Тимошенко, будучи кандидатом у президенти України, витратила на передвиборчу кампанію 67 млн ​​504,7 тис. грн. З цієї суми на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Тимошенко витратила 4 млн 427,8 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 52 млн 309,3 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією, - 6 млн 861,2 тис. грн; і на іншу передвиборчу агітацію - 3 млн 906,2 тис. грн.

Кандидат у президенти, лідер партії "Всеукраїнське об'єднання "Свобода" Олег Тягнибок витратив 17 162 537 гривень на свою виборчу кампанію. Загальний розмір виборчого фонду політика склав 17 162 537 гривень, при цьому майже вся ця сума є коштами партії, крім 100 гривень добровільних внесків фізичних осіб. 16 697 604,02 гривні з цієї суми було витрачено на використання засобів масової інформації. На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Тягнибок витратив 221 858,57 гривень, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації, - 146 474,41 гривень та на інші витрати - 96 600 гривень.

Лікар і громадський діяч, кандидат у президенти Ольга Богомолець витратила 1 880 972 гривні на свою виборчу кампанію. Всього до виборчого фонду Богомолець надійшло 1 918 553 гривні, при цьому вся сума - добровільні внески фізичних осіб, з яких 33 950 гривень було їм повернуто.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Богомолець витратила 769 082 гривні, на використання засобів масової інформації - 478 957 гривень, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації - 6 863 гривні, на інші витрати - 626 069 гривень. Після завершення кампанії у виборчому фонді залишилося 3 630 гривень.

Кандидат у президенти, депутат Верховної Ради Сергій Тігіпко (позафракційний) витратив 75498 920,46 гривень на свою виборчу кампанію. Всього до виборчого фонду Тігіпка надійшло 75 500 000 гривень, при цьому вся сума є особистими коштами політика.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації він витратив 1,435 млн гривень, на використання засобів масової інформації - 72 392 000 гривень, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації - 13,352 тис. гривень, на інші витрати - 1 657 000 гривень. Після завершення кампанії у виборчому фонді Тігіпка залишилося 1079 гривень.

Кандидат у президенти, колишній віце-прем'єр-міністр Юрій Бойко витратив 2 811 063,15 гривні на свою виборчу кампанію. Всього до виборчого фонду Бойка надійшло 2 811 063,15 гривні, всю цю суму склали добровільні внески фізичних осіб.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Бойко витратив 63,7 тис. гривень, на використання засобів масової інформації - 2,7 млн ​​гривень. Після завершення кампанії у виборчому фонді коштів не залишилося.

Кандидат у президенти, позафракційний депутат Верховної Ради Анатолій Гриценко витратив 7 135 430,62 гривень на свою виборчу кампанію. Загалом на накопичувальний рахунок виборчого фонду Гриценко надійшло 7 149 380,62 гривень, при цьому 13 950 гривень з добровільних внесків було поверннуто фізичним особам.

Таким чином, загальний розмір виборчого фонду Гриценка склав 7 135 430,62 гривень: 6, 809 млн гривень - кошти партії "Громадянська позиція", 276,640 тис. - особисті кошти політика і 63, 740 тис. - добровільні внески фізосіб. Гриценко витратив 2 072 000 гривень на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації, 3 126 000 гривень - на використання засобів масової інформації, 217,574 тис. - на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації, і 1 718 000 - на інші витрати.

Кандидат у президенти, депутат Верховної Ради Олег Ляшко (позафракційний) витратив 7 038 247,31 гривні на свою виборчу кампанію на виборах президента. Всього до виборчого фонду Ляшка надійшло 7 044 240 гривень, з них кошти партії склали 2,5 млн гривень, особисті кошти кандидата - 2,4 млн гривень, добровільні внески фізичних осіб - 2,2 млн гривень.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Ляшко витратив 74,6 тис. гривень, на використання засобів масової інформації - 5,7 млн ​​гривень, на інші витрати - 1,2 млн гривень. Після завершення кампанії у виборчому фонді залишилося 6 тис. гривень.

Кандидат у президенти Ренат Кузьмін витратив 1 109 000 гривень на свою виборчу кампанію. Всього до виборчого фонду Кузьміна надійшло 1 109 000 гривень, при цьому вся сума - добровільні внески фізичних осіб.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Кузьмін витратив 105,8 тис. гривень, на використання засобів масової інформації - 619,343 тис. гривень, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації - 370,8 тис. гривень, на інші витрати - 13,8 тис. гривень. Після завершення кампанії у виборчому фонді не залишилося коштів.

Кандидат у президенти, лідер Комуністичної партії Петро Симоненко витратив 1 млн 39 тис. гривень на свою виборчу кампанію. Всі ці кошти Симоненко витратив на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації.

Згідно зі звітом, політик не витрачав гроші на використання засобів масової інформації та інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією. У консолідованому звіті Симоненка позначено, що в його фонду надійшло 1 200 200 гривень і після використання залишилося на рахунку 161 200 гривень. При цьому ці суми не збігаються з цифрами, позначеними у звіті про формування виборчого фонду Симоненка.

Згідно зі звітом, всього на накопичувальний рахунок кандидата надійшло 1 338 259,7 гривень: 1 301 033 - кошти КПУ, 300 гривень - особисті кошти політика і 36 926,7 гривень - добровільні внески фізичних осіб. При цьому 23 607,7 гривень добровільних внесків було повернуто фізособам у зв'язку з відмовою розпорядника фонду від цих коштів, а 250 гривень було перераховано до державного бюджету. Таким чином, загальний розмір виборчого фонду, згідно зі звітом, склав 1 314 402 гривень.

Лідер партії "Правий сектор", кандидат у президенти Дмитро Ярош витратив 2100 гривень на свою виборчу кампанію. Всього до виборчого фонду Яроша надійшло 2 100 гривень, при цьому вся сума - добровільні внески фізичних осіб.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Ярош витратив 0 гривень, на використання засобів масової інформації - 0 гривень, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації - 0 гривень, на інші витрати - 0 гривень. Після завершення кампанії у виборчому фонді залишилося 0 гривень.

Кандидат у президенти Валерій Коновалюк витратив 13 522 000 гривень на свою виборчу кампанію. Всього до виборчого фонду Коновалюка надійшло 13 522 000 гривень.

На виготовлення матеріалів передвиборчої агітації Коновалюк витратив 379,1 тис. гривень, на використання засобів масової інформації - 12,220 млн гривень, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації - 50 тис. гривень, на інші витрати - 872,68 тис. гривень. !zn

Читайте також:

Порошенко витратив на вибори 90 мільйонів гривень

Інавгурація Порошенка коштувала українцям дешевше, ніж Януковича та Ющенка

Інавгурація новообраного президента України Петра Порошенка

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі